ל־TRION סרן חשמלי לאוטובוסים עירוניים
המעבר לתחבורה עירונית חשמלית צובר תאוצה, והשקת הסרן החשמלי החדש מדגם EA2100N של חברת טריון (TRION) מסמנת צעד נוסף לקראת אוטובוסים עירוניים בטוחים, יעילים וידידותיים יותר לנוסעים. הסרן, שתוכנן תוך התמקדות בשילובו ברצפה נמוכה ובעמידות גבוהה, עתיד להגדיר מחדש את האופן שבו אוטובוסים חשמליים מודרניים נבנים ומופעלים.
מפעילי תחבורה ציבורית מתמודדים עם לחץ גובר לשפר את נגישותם ונוחותם של הנוסעים תוך הפחתת עלויות התפעול. הסרן החדש של טריון עונה על אתגר זה על ידי תמיכה במבנה רכב בעל רצפה נמוכה, המשפר את הבטיחות והנוחות לנוסעים, בכלל זה קשישים ואנשים בעלי צרכים מיוחדים וכן בעלי מוגבלויות.
על ידי שילוב של שני מנועים סינכרוניים בעלי מגנט קבוע (PMSM) ישירות לתוך הסרן, EA2100N של חברת טריון מבטל את הצורך במערכות הנעה מרכזיות מגושמות. הדבר יוצר מרחב פנימי גדול יותר, מנמיך את מרכז הכובד ומשפר את הטיפול באוטובוסים בתנועה עירונית צפופה.
הביצועים החזקים מגובים באמינות. מדובר במומנט מערכתי של 21,552 ניוטון מטר לתאוצה אמינה, אפילו בתנאי נהיגה של עצור־סע. הספק מנוע שיא של 2×160 קילו־ואט מבטיח אנרגיה מספקת בעומס נוסעים מלא ובשיפועים תלולים. הגנה בדרגה IP68 מבטיחה עמידות למים ואבק לאורך כל השנה. מערכת דיפרנציאלית אלקטרונית EDS מוכחת מאפשרת פנייה חלקה ויציבות בסביבות נהיגה מגוונות. הסמכה עם תקני E-mark מבטיחה עמידה בדרישות בטיחות בינלאומיות.
בעבור מנהלי ציי רכב, העלויות של מחזור החיים חשובות לא פחות מהביצועים הראשוניים. הסרן החדש נבדק לעמידות של יותר מ־100,000 קילומטרים של החלפת צמיגים והפגין את יכולתו לעמוד בשימוש יומי כבד. עם דרישות תחזוקה מינימליות והפסדים מכניים מופחתים בהשוואה למערכות הנעה בדיזל, הוא מסייע בהורדת עלות הבעלות הכוללת תוך מתן ביצועים עקביים.
סרן מדגם EA2100N מתאים לאוטובוסים עירוניים באורך 10.5 עד 18 מטר, לכלי רכב מפרקיים ולפלטפורמות דו־קומתיות. הרבגוניות שלו הופכת אותו לפתרון אמין למערכות תחבורה עירוניות שנועדו להרחיב את ציי האוטובוסים החשמליים שלהן. במבט קדימה, חברת טריון מדגימה מחויבות לא רק לעמידה בתקנים טכניים אלא גם לטיפול בצרכים של נוסעים, נהגים ומפעילים כאחד.



