ZF מתמקדת בטכנולוגיה לנהיגה אוטונומית
שיתוף הפעולה בין החברות ZF ל-eVersum עובר לשלב חדש בתחום הניידות העירונית, עם השקת eShuttle (שאטל הסעות חשמלי) התומך ב-AD. הדבר יאפשר להתקרב לעידן תחבורתי של פתרונות ניידות חשמליים אוטונומיים.
ZF הודיעה על כוונתה להתמקד מחדש בענף ההסעות. הקבוצה עוברת מפיתוח מערכות תחבורה אוטונומיות מלאות לשירותי הנדסה וטכנולוגיות נהיגה אוטונומית. שינוי זה מלווה את הצגת eVersum eShuttle, השאטל האוטונומי, המתוכנן לפעולה על ידי קונסורציום RABus בערים בגרמניה, ומציג את עתיד הניידות העירונית.
ההחלטה של ZF פירושה שהקבוצה מעוניינת למנף את המומחיות שלה בקידום הטכנולוגיות הבסיסיות נדרשות לנהיגה אוטונומית, במקום לבנות ולנהל מערכות תחבורה שלמות.
שיתוף הפעולה בין ZF ל-eVersum למעשה מתפרס מעבר לשאטל האוטונומי. המטרה היא להציג תוכניות לפלטפורמה חדשה המותאמת ל-SAE Level 4 עד 2025. פלטפורמה זו צפויה להגדיר מחדש את השוק. המשמעות היא שהנהג עדיין יישב ברכב, אך יתערב בנהיגה רק במצבי חירום. הפורטפוליו של חברת eVersum כולל את eShuttle, eTrain ו-eCity. חברה זו נהנית משותפויות אסטרטגיות עם חברות כגון Oxa ו-Microvast לטכנולוגיית הסוללות ו-Rocsys לפתרונות טעינה אוטונומית. הדבר מכווין את הקרקע לאקוסיסטם משולב של רכבים חשמליים אוטונומיים.
פריסת השאטל החשמלי בערים פרידריכסהאפן ומנהיים (גרמניה) מייצגת קפיצת מדרגה בפתרונות ניידות עירונית. יוזמה זו לא רק מדגישה את היישומים המעשיים של טכנולוגיות נהיגה אוטונומית אלא גם משמשת במה לאימוץ רחב יותר של מערכות כאלה ברשתות תחבורה ציבורית. השקת השאטל החשמלי משקפת מגמה רחבה יותר בתעשייה לקראת פתרונות ניידות אוטונומיים חשמליים. ערים ברחבי העולם מתמודדות עם אתגרי העיור, העומס והקיימות הסביבתית, והפיתוח והפריסה של מעבורות אוטונומיות משמשים שדרה המבטיחה לטפל בכך. ההתאמה האסטרטגית של ZF עם היצע המוצרים החדשניים של eVersum, מסמנים עידן חדש בתחום התחבורה, שבו טכנולוגיה ושיתוף פעולה סוללים את הדרך לאפשרויות ניידות עירוניות חכמות, נקיות ונגישות יותר.