מגה וואט
חדשות
חדשות חשמליות
לעמוד קודם

הושקה יגואר וויז'ן גראן טוריסמו חשמלית

11/05/2022
זמן קריאה: 2.5 דק'

חברת יגואר חשפה את מכונית מרוצי הגיימינג הווירטואלית השלישית שלה, יגואר ויז'ן גראן טוריסמו רודסטר חשמלית. המכונית האחרונה של יגואר, כולה חשמלית, מצטרפת לקראת השקת מרוץ גראן טוריסמו 7.

כהכרה והוקרה לטרילוגיית המכוניות של יגואר מסדרת ויז'ן GT, צוות העיצוב של יגואר פיתח סימן היכר חדש, מותאם אישית לכל אחת מהן. צבעי שחור ואפור שפותחו במיוחד וגרפיקה מרומזת מדגישים את העיצוב הדרמטי והם סימני ההיכר של המכוניות במשחק.

ויז'ן גראן טוריסמו רודסטר של יגואר היא מכונית דו-מושבית המשלבת את קו ההינע מהקוּפֶה שהוכיח את עצמו במרוצים, עם עיצוב נקי ומפוסל. אוליבר קטל-פורג, מעצב חוץ ביגואר, אמר: "האפקט החזותי דרמטי, ולא נראה על אף מסלול בעולם."

רודסטר נועד להנגיש לגיימרים חוויית נהיגה טהורה ואינסטינקטיבית של מכונית יגואר ספורט עם עמדת נהג פתוחה, עם שלושה מנועים חשמליים המפיקים הספק כוח מרבי של יותר מ-1,020 כ"ס (750 קו"ט) ומומנט מיידי מרבי של 1,200 ניוטון-מטר. ההאצה מ-0 עד 60 מייל/שעה (0 עד 95 קמ"ש) תוך פחות משתי שניות, והמהירות המרבית היא 200 מייל/שעה (320 קמ"ש).

המשטחים הזורמים, הקווים הדרמטיים והפרופורציות של שתי המכוניות הראשונות מסדרת ויז'ן גראן טוריסמו של יגואר מזוהות מיידית. במקום הגג הנפתח, רודסטר מאופיינת בסוכך מסיט רוח לאחור, ישירות לפני הנהג.

מאחור ישנה פרשנות מודרנית לסנפיר. פרשנות זו עברה אופטימיזציה אווירודינמית, כדי לאפשר פריסה במהירות ולהבטיח יציבות משופרת עם משיכה מינימלית. הסנפיר כולל את הצורה של הדגל הבריטי.

החלל הפנימי דרמטי וממוקד נהג. משולבים בו חומרים וגימורים קלי משקל ויוקרתיים עם פרטים מורכבים. כאשר הגיימרים יביטו החוצה אל מכסה המנוע הארוך, עם ראות היקפית שאין כמותה ועמדת נהג פתוחה, הם יחושו כמשתתפים בפעילות.

המרכב קל המשקל קשיח, עשוי מקשה אחת, ומיוצר מסגסוגות אלומיניום מתקדמות ומחומרים מרוכבים מסיבי פחמן. חבילת סוללת ליתיום-יון חדישה ומתקדמת ארוזה ומותקנת נמוך ככל האפשר בתוך מבנה הרכב, וכך תורמת למרכז כובד נמוך, למרכז גלגול נמוך, ולחלוקת משקל הקרובה ל-50:50.

הכוח מהסוללה מוזן אל שלושה מנועים חשמליים קלי משקל, עוצמתיים וקומפקטיים, שפותחו בהתבסס על לקחים מפורמולה E של יגואר. עם מנוע חשמלי אחד על הסרן הקדמי ושניים על הסרן האחורי, ההספק מגיע ל-1,020 כוחות סוס (750 קו"ט) ו-1,200 ניוטון-מטר של מומנט חשמלי מיידי. השחקנים יחוו זאת בעצמם כאשר יאיצו הרחק מקו ההתחלה, בדרכם למהירות מרבית של יותר מ-200 מייל/שעה (320 קמ"ש).

מאפיינים חדשים שפותחו על ידי פוליפוני דיג'יטל בעבור גראן טוריסמו 7, מעצימים את החוויה עוד יותר. הם זמינים לקונסולות ™PS4 ו-™PS5.

מלבד הרודסטר החדשה, השחקנים יכולים כעת, לראשונה, לנהוג בוויז'ן גראן טוריסמו SV של יגואר. היא הוצגה בדצמבר 2020 ויועדה לצאת לשוק בגראן טוריסמו 7. זו מכונית מרוצי סיבולת וירטואלית חשמלית, שעוצבה על ידי יגואר ותוכננה הנדסית על ידי יגואר SV כדי לספק עוצמות קיצוניות של ביצועים, משיכה ויציבות במהירויות גבוהות.

GT SV מופעלת על ידי ארבעה מנועים חשמליים שפיתחה יגואר רייסינג כדי לספק 1,903 כוחות סוס (1,400 קו"ט); היא יכולה להאיץ מ-0 ל-60 מייל/שעה (0 עד 95 קמ"ש) בתוך 1.65 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 255 מייל/שעה (410 קמ"ש).

מכוניות יגואר - ויז'ן גראן טוריסמו רודסטר, ויז'ן גראן טוריסמו קוּפֶה וויז'ן גראן טוריסמו SV - זמינות לשחקנים במשחק ויז'ן גראן טוריסמו 7.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן