מגה וואט
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

הקאדילק הוורוד והאייקוני של מרי קיי הופך לחשמלי

12/08/2025
זמן קריאה: 1.5 דק'

ענקית הקוסמטיקה הגלובלית, מרי קיי (Mary Kay), הכריזה על ציון דרך משמעותי במורשת ההעצמה שלה: הסבת הקאדילק הוורוד והאהוב שלה לרכב חשמלי לגמרי (EV). הקאדילק הוורוד OPTIQ חלק את דרכו בסמינר השנתי של החברה אשר התקיים זו הפעם הראשונה בעיר שרלוט בצפון קרולינה.

הקאדילק OPTIQ מהווה צעד משמעותי במסגרת מחויבותה של מרי קיי לחדשנות, לאחריות כלפי הסביבה ולעמידה בציפיות של הדור הבא של כוח המכירות העצמאי של מרי קיי ושל לקוחותיהם. ממנוע בעירה למנוע חשמלי מסמל יותר מאשר שדרוג פשוט של הרכב, הוא מהווה חזון מחודש לעתידו של מותג היופי האייקוני.

"במשך עשרות שנים, הקאדילק הוורוד של מרי קיי סימל הישגיות, השראה ואת כוחה של ההכרה", אמר ריאן רוג'רס, מנכ"ל מרי קיי. "ההשקה של OPTIQ החשמלי מכבדת את המורשת האייקונית תוך מעבר לעתיד מחולל שינוי - עתיד המושרש במחויבותנו לקיימות למסירות להשראה ולציון הישגים של כוח המכירות העצמאי שלנו בדורות הבאים".

"הקשר שלנו עם מרי קיי בן עשרות שנים ומבוסס על ערכים משותפים של חדשנות, העצמה ומצוינות", אמר איאן האקר, סגן נשיא ב-0GM Envolve. "הארגון עושה צעדים נועזים אל העתיד עם המעבר לרכב חשמלי, ואנו גאים לעמוד לצידו ולתמוך בחזון בר קיימא אך גם מעורר השראה עמוקה. הקאדילק OPTIQ הוורוד הוא צעד מרגש קדימה, המביא יחדיו את הביצועים והיוקרה להם אנו מצפים מקאדילק יחד עם חדשנות משמעותית והשפעה מונעת מטרה".

  • OPTIQ שומר על המראה החיצוני והמוכר בצבע ורוד פנינה, יחד עם שלדה חלקה ומודרנית בעלת מראה מתקדם. כחלק מהמחויבות של מרי קיי לקיימות, הרכב מפגין את המסירות של החברה לצמצום פליטת הפחמן.
  • הביצועים האוירודינמיים הייחודיים של OPTIQ מאפשרים לו להגיע לטווח משוער של 302 מייל (כ-486 ק"מ). לפלטפורמת המצברים המהפכנית של הרכבים החשמליים מתוצרת GM כמו גם ליחידות ההינע ולשימוש בצמיגים בעלי התנגדות נמוכה תרומה משמעותית לטווח המרשים של הרכב.
  • ספוילר אחורי מאוורר, דיפיוזרים וכן רכיבים עיצוביים נוספים משפרים את האוירודינמיקה בחלק האחורי של הרכב מבלי להתפשר על עיצוב ה-SUV המרשים של הרכב.
  • OPTIQ כולל חלל פנימי מרווח ויוקרתי. החבילה הטכנולוגית של הרכב כוללת תכונות כגון מערכת שמע AKG בעלת 19 רמקולים ו-Dolby Atmos, ליצירת חוויה אינטואיטיבית.

הקאדילק הוורוד והאייקוני בא לעולם בשנת 1968 כאשר מארי קיי אש רכשה קאדילק קופה מסוכנות רכב בדאלאס ומיד הורתה לצבוע אותו כך שיתאים לפלטת צבעים השפתונים והעיניים הוורדרדה של החברה.

 

צילום: מארי קיי

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
בטעינה...
כותרת
תוכן