מגה ולו
חדשות
אופני כביש
לעמוד קודם

אופני הכביש של ריצ'י חוזרים

13/02/2024
זמן קריאה: 1 דק'

חברת האופניים ריצ'י (Ritchey) חידשה את הייצור והפיתוח של שלדות ואביזרים לאופני הכביש שלה, לדגמים רואד לוג'יק ורואד לוג'יק ברייק אוויי (Road Logic, Road Logic Break Away). השלדות המחודשות מותאמות לבלמי גלגלים ולמערכות של בלמי דיסק. החברה הוקמה על ידי יוצר האופניים המפורסם טום ריצ'י (Tom Ritchey) וזכתה למוניטין כאחת היצרניות הבולטות של אופני כביש המבוססים על שלדות ברזל, רכיבי פחמן ושילובי סגסוגת. בעקבות מגפת הקורונה, נפגע גם המותג האמריקני במידה רבה וקיפל ייצור של כמה דגמים. בדיוק אותם דגמים חוזרים למלאי של החברה, בצורה מחודשת.

ריצ'י רואד לוג'יק נשארו בדיוק כפי שהיו - אופניים מהמתקדמים ביותר שעדיין מצוידים במערכת בלמי הגלגל המיושנת למדי. תהליך הייצור של האופניים לא עבר שינויים בעלי משמעות - זה עדיין אותו סט צינורות שעבר ייצוב בחום. היתרון הטכני של צינורות כאלו טמון בעובי המשתנה שלהם. הצינורות נעשו דקים יותר באמצע, ולכן האופניים חוסכים כמה קילוגרמים מהמשקל הכללי. עם זאת קצוות הצינורות עבים ומסיביים יותר.

בריצ'י טוענים שצורת המבנה משפרת את עמידות השלדה ואת איכות הרכיבה. השלדה מתחברת למזלג פחמן מתוצרת מקורית ובמשקל נקי של 350 גרם. השלדה המחודשת זמינה במגוון רחב של מידות ובצבע אדום בולט.

גם שלדת רואד דיסק (Road Disc), עם הכנות למערכת בלימה עם בלמי דיסקים, עברה כמה שינויים טכניים נקודתיים, בעיקר בשביל להתאים לצירים מרכזיים של שימנו (Shimano), גם בגרסאות אלחוטיות חלקית. שלדת רואד דיסק מבוססת על אותם צינורות כמו אופני לוגי'ק סטנדרטיים, וההבדל היחיד הוא במשקל (1,940 גרם). גם המזלג קצת יותר כבד - 420 גרם.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן