מגה ולו
חדשות
אופני כביש
לעמוד קודם

אופני כביש רונדו

01/02/2024
זמן קריאה: 1 דק'

לחברת האופניים רונדו (Rondo) דגם חדש ומתקדם לכביש ולשטח, MYLC CF1. האופניים קלים לרכיבות בטוחות ומהנות. הם משלבים גלגלים מקוריים מאלומיניום, צמיגי ויטוריה טרנו (Vittoria Terreno) ברוחב 40 מילימטר ושלדה מחושבת עם זווית צינור ראשי משוחררת. לאופניים שלדת קרבון איכותית ואבזור טכני שכולל ציר מרכזי מבית SRAM, מעברי הילוכים ETAP ומושב רכיבה ארגונומי מתוצרת סלה סן מרקו (Selle San Marco) שמותקן על עמוד ישיבה פחמני. מוטות היגוי מדגם ספנק פלייר (Spank Flare) מספקים לרוכב חוויה איכותית ובטוחה גם במסלולי השטח המאתגרים ביותר, בהרים או ביערות.

דגם MYLC החדש ממשיך את המגמה של רונדו לעיצובים ותכנונים רדיקליים ונועזים. אלה אופני כביש בעלי אלמנטים טכניים של אופני הרים. רכיבות מבחן שנעשו על ידי כלי תקשורת מקצועיים לימדו שמדובר בכלי מהיר שיכול לעמוד בתנאי רכיבה מאתגרים, בעיקר במסלולי שטח שמצריכים מהרוכב ניסיון וטכניקה רבה, במיוחד בירידות.

בעולם שבו רוב אופני הכביש נראים בדיוק אותו הדבר בגלל טכנולוגיית בנייה והרכבה דומות וכלי עיצוב טכני זהים, אופני רונדו בוודאי נראים כמשהו יוצא מן הכלל. צינורות השלדה בולטים למדי, עם חיבורים דקים וזוויות חדות. המבנה הרדיקלי לא פוגע בצד הפרקטי. לאופניים חיבורים והכנות רבות לאביזרים כגון כלובים לבקבוקים והכנות לקופסאות ותאי מטען.

אופניי MYLC CF1 תופסים מקום בצמרת של סדרת הדגמים הפחמניים של רונדו. החברה מציעה גם גרסאות של האופניים שמבוססות על אלומיניום או ברזל. מבחינת טכנולוגיות ונוחות רכיבה, גרסת הקרבון היא המומלצת כמובן. המעבר בין מהירויות חלק, ומערכת הבלימה עובדת היטב ומתאימה בדיוק לסגנון הרכיבה. המבנה הלא שגרתי של השלדה והמערכות רק משפר את כלי הרכיבה.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן