מגה ולו
מדורים
ציוד ואביזרים
לעמוד קודם

ציר מרכזי חדש מבית קמפניולו

29/02/2024
זמן קריאה: 1 דק'

קמפניולו (Campagnolo), אחת החברות המובילות בתחום האביזרים והרכיבים לאופניים, מספקת צירים מרכזיים ומערכות חיוניות לדגמים רבים ולחברות של אופניים בעולם. כרגע היא משיקה ציר מרכזי חדש, איקר GT (Ekar GT). הציר מתוכנן כאופציה זולה ונגישה יותר עם הכנה לתיבת הילוכים של עד 13 מהירויות שמתאימה בעיקר לאופני שטח ולאופני כביש. ציר GT (גראן-טוריזמו) מיוצר כאופציה שמוכנה לרכיבות מאתגרות עם הכנות לקסטות בטווח גדול (10-48t) וטבעות שרשרת קטנות. המותג האיטלקי גם חידש את המעתק האחורי ועדכן תכונות ארגונומיות של מעביר ההילוכים.

הציר המרכזי חדש לאופני שטח שוקל 2,700 גרם, כך לפי היצרן. לשם השוואה, ציר איקר סטנדרטי שוקל קצת פחות - 2,385 גרם. יחד עם הציר המרכזי קמפניולו משיקה סט גלגלים חדש, זונדה GT (Zonda GT). הסט רחוק למדי מסט זונדה לכביש שאנחנו מכירים. הוא מתאים יותר לאופני הרים עם רוחב פנימי מוגדל (23 מילימטרים).

בקמפניולו אומרים, כי החברה שדרגה את המשנקים שמעבירים בין מהירויות בשביל להתאים אותם לפעילות מוצלחת בסביבת שטח. המשנקים שומרים על העיצוב והתכנון המוכרים. אותו כפתור העברת ההילוכים נמצא בציר המרכזי הסטנדרטי איקר. בדיוק כמו בסט איקר, הרוכב יכול להעביר שלושה הילוכים למטה בלחיצה אחת, אבל להעלות רק הילוך אחד בכל לחיצה.

הציר כולל מעתק אחורי אחד שמספיק בשביל לכסות את כל שיטות הפעולה של קסטה. בקמפניולו טוענים, כי המעתק עבר שדרוגים נקודתיים בשביל להבטיח התקנה ותחזוקה קלות ונגישות. המעתק יוצר משילוב טכנופולימרי של פחמן ופלסטיק עם נגיעות של אלומיניום. המערכת שוקלת כ-310 גרם.

כאמור, קמפניולו משיקה את הציר המרכזי עם סט חדש של גלגלים. הגלגלים מיוצרים מאלומיניום עם עומק עיטור של 23 מ"מ, בדומה לגלגלים שמרכיבים את הסדרה החדשה של היצרן, בורה (Bora). היצרן מבטיח כי הגלגלים מוצלחים הן על הכביש הן מחוצה לו. משקל הגלגלים מגיע ל-1,690 גרם.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן