מגה ולו
ניוזלטר מגה ולו
מגה ולו גיליון 128
לעמוד קודם

מושב רכיבה סלה איטליה

17/03/2024
זמן קריאה: 1 דק'

מושב הרכיבה החדש של מותג האביזרים והרכיבים לאופניים סלה איטליה (Selle Italia) הוא מושב איכותי קצר למדי לאופני כביש, עם שכבת ריפוד מודפסת בשיטת תלת-ממד וסיבי פחמן במבנה שלו. המותג האיטלקי טוען, כי הוא הצליח להגיע ל"ממד חדש של נוחות של מושבי רכיבה." אולי המשקל שלו נמוך, אבל אי אפשר להגיד אותו הדבר על המחיר: המושב נחשב לאחד היקרים בתחום (450 דולרים). שילוב של חלקים מודפסים, בסיס פחמן ופתח באמצע המושב יוצרים יחד אביזר רכיבה יוצא מן הכלל.

הממדים של המושב הם 245 מ"מ אורך ו-145 מ"מ רוחב. מסילת הפחמן שעליה מבוסס המושב מחזיקה אותו לכל אורכו. מבחינת המבנה הטכני, מושב הרכיבה החדש של סלה חזק ועמיד, בעיקר בשביל לתמוך בעצמות הישבן של הרוכב. הקצה הקדמי של המושב רך יותר בשביל להוריד לחץ מהאגן כשהרוכב רוכן קדימה בשביל להתמקם יותר נמוך על האופניים. מושב הרכיבה שוקל 198 גרם בלבד. ועדיין, מושבי רכיבה רבים וטובים לאופני כביש קלים יותר וגם זולים יותר.

היתרון המשמעותי של מושב סלה על אופציות אחרות הוא שילוב של אלמנטים מודפסים, המעניקים נוחות רכיבה למרחקים ארוכים. לפעמים זה בא על חשבון נגישות מבחינת המחיר והמשקל של הרכיב.

לרוכבים שלא מוכנים לשפוך מאות דולרים על אביזר כמו מושב רכיבה לאופניים, סלה איטליה מציעה גרסאות פשוטות וזולות יותר של אותו מושב. גרסה ללא חלקים מודפסים בתלת-ממד תעלה 75 דולרים. לפי כלי תקשורת מקצועיים, המושב ה"סטנדרטי" גם שומר על האיכות שלו, ורובם העניקו לו ציונים גבוהים.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן