מגה ולו
ניוזלטר מגה ולו
מגה ולו גיליון 145
לעמוד קודם

מותג ריצ'י התבקש לשנות סמל

03/02/2025
זמן קריאה: 1 דק'

ריצ'י (Ritchey), אחד המותגים המוערכים יותר ברכיבת הרים וכביש, נאלץ לשנות את עיצוב הסמל שלו. עד סוף השנה שעברה כלל הסמל של ריצ'י פסים בצבעים ייחודיים שנלקחו מסמל דומה של איחוד הרוכבים הבינלאומי (UCI). האיחוד אישר לריצ'י להשתמש בשילוב הצבעים שנהפך לסמל המסחרי שלו לפי הסכם רשמי. תוקף ההסכם פג השנה, ומותג ריצ'י כבר השיק את העיצוב החדש של הסמל.

פס הקשת (Rainbow Stripe) הייחודי נהפך לסימן ההיכר של ריצ'י בעשורים האחרונים. החברה סיפקה אופניים ואביזרים טכניים לכמה מרוכבי ההרים המצליחים, בהם נינו שורטר (Nino Schurter). הזכות של ריצ'י למקם את הפס הצבעוני על האופניים הייתה לגיטימית, אם מתחשבים ברמת ההשפעה של המותג על ענף המרוצים ותחרויות אופניים.

כאמור, הסכם השימוש בפסים כסמל מסחרי וסימן ויזואלי בין UCI לריצ'י נגמר בסוף שנת 2024. לפי התנאים, החברה לא יכולה לחדש את ההסכם ואמורה להשיק זהות ויזואלית ומסחרית חדשה. הסמל החדש של ריצ'י ומחלקת האביזרים של החברה, WCS, שומר על עיצוב וגופן המוכרים. השינוי היחיד הוא כמובן בצבעים. על המוצרים עצמם, הסמל יהיה אפור, וחבילות ואריזות המוצרים יקבלו גרסה שחורה עם פסים כחולים.

מותג ריצ'י הוא אחד המותגים הראשונים והמקוריים של אופני הרים. טום ריצ'י (Tom Ritchey), מייסד המותג, נחשב אחד החלוצים בתחום. הוא בנה אופני הרים ושלדות לאופני הרים תחרותיים עוד בשנות השבעים, כשענף רכיבת ההרים הספורטיבית היה בחיתוליו. טום ריצ'י נחשב דמות מפתח בתולדות רכיבת ההרים כולה. סטנדרטים ותקנים טכניים רבים בתעשייה קשורים לשמו ולמותג שהקים. האופניים והרכיבים של ריצ'י עזרו להפוך תחרויות אופני הרים מענף ספורט שולי לאחד הענפים הפופולריים והמתקדמים.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן