דאק קריק העניקה פרס הצטיינות לחברות הביטוח פילדלפיה
דאק קריק טכנולוגיות, ספקית הפתרונות החכמים הגלובלית המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים ותעשיית הביטוח הכללי, הכריזה כי חברות הביטוח פילדלפיה ( Philadelphia Insurance Companies -PHLY) זכתה ב-Standard of Excellence Customer Award לשנת 2025 בכנס הלקוחות המרכזי שלה, Formation '25 שנערך השבוע באורלנדו, פלורידה.
פרס הלקוחות של דאק קריק טכנולוגיות מעניק הכרה ללקוחות שהשיגו את רמת המצוינות הגבוהה ביותר באמצעות יישום הפתרונות שלה, ויש להן להם את החזון לקדם את עסקיהם, תוך כדי שהם מדמיינים מחדש את עתיד הביטוח. פרס זה מעניק הכרה לחברת פילדלפיה על הישגיה יוצאי הדופן בתחום ההמרה הדיגיטלית והחדשנות בפעילות שלה בשוק הביטוח.
פילדלפיה, מינפה את פתרונות התוכנה כשירות מבוססי הענן של דאק קריק כדי לדמיין מחדש את האופן שבו היא מספקת פוליסות ללקוחותיה, מה שהוביל לקידום משמעותי בתחום היעילות התפעולית, חוויית הלקוח ותגובת השוק.
"הכרה זו מדגישה את כוחה של עבודת צוות ואת עוצמתן של השותפויות הטכנולוגיות שלנו", אמר ברנט סקיילס, סגן נשיא בכיר לתפעול הביטוח בחברות הביטוח פילדלפיה. "יחד, עזרנו לפילדלפיה להשיק פלטפורמה מוכנה לעתיד, העונה על צרכי הברוקרים והסוכנויות השותפות שלנו, תוך התרחבות לקראת ההזדמנויות של המחר".
לנוכח הצורך במודרניזציה של מערכות דור קודם, פילדלפיה החלה ליישם אסטרטגיה דיגיטלית, שמטרתה לקצץ תהליכים ידניים ושימוש בנתונים כדי להניע החלטות טובות יותר ותובנות לקוחות. בעזרת הפתרונות של דאק קריק, החברה השיגה:
- ניהול אוטומטי של מחזור החיים של הפוליסה, שיפור המהירות והדיוק;
- גישה לנתונים ואנליטיקה בזמן אמת לתמיכה בקבלת החלטות ובתאימות לתקנות;
- חוויה מודרנית לטובת הסוכנים
- פריסה מהירה של מוצרי BOP במספר מדינות באמצעות תבניות מוגדרות מראש וממשקי API ניתנים להרחבה.
"חברת הביטוח פילדלפיה הדגימה מה אפשר להשיג כאשר חברת ביטוח עם חשיבה קדימה מאמצת טכנולוגיה מודרנית כדי לעמוד בדרישות שוק מורכבות", אמר ויליאם מגוואן, סגן נשיא בכיר למכירות בצפון אמריקה של דאק קריק. "השימוש האסטרטגי שלהם הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו חברות ביטוח יכולות להביא לשינוי משמעותי במהירות ובקנה מידה גדול".