מגה לוגיסטיקה
חדשות
חדשות מזון
לעמוד קודם

פומפדור מעלה קמפיין חורף

17/01/2023
זמן קריאה: 0.5 דק'

מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור (POMPADOUR) יצא בקמפיין דיגיטל חדש לחורף 2023, עם הסלוגן "EXPECT MORE" ("צפו ליותר"). הקמפיין הדיגיטלי כולל סרטון בפייסבוק, באינסטגרם וביוטיוב, הממחיש לצופה את איכות העלים, חומרי הגלם וטעמו העשיר של תה פומפדור.

הקמפיין מעביר את המסר המרכזי של פומפדור: איכות העלים שמהם מיוצרים מוצרי פומפדור, המגוון הרחב של חליטות הצמחים והפירות, היעדר קפאין וחומרים משמרים, מגוון התה הירוק שקיים בו רכיב EGCG המכיל נוגדי חמצון ומגוון החליטות.

תה פומפדור עשוי מחומרי גלם מובחרים, הנבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות. התוצאה: טעם עשיר ואיכות בלתי מתפשרת.

את הקמפיין תחתום הסיסמה של המותג: "פומפדור מותג חליטות הפירות והצמחים מספר 1 בעולם!"

 

מימין לשמאל: פומפדור חליטות עולם. צילום: יח"צ חו"ל; חליטת פירות בטעם לימון. צילום: אסף לוי;  צילום: יח"צ

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
סרטונים
כותרת
תוכן