מגה לוגיסטיקה
חדשות
חדשות תחבורה
לעמוד קודם

לקנוורת' מערכת סיוע מתקדמת לנהגי משאיות

11/02/2024
זמן קריאה: 1 דק'

Kenworth הוציאה את הגרסה העדכנית ביותר של המערכת המתקדמת שלה לסיוע לנהגים (ADAS) ל-Kenworth T680s, כחלק ממערכת Bendix Fusion. הגרסה כוללת שיפורים בולטים כגון בקרת שיוט אדפטיבית (ACC Stop) ו-Auto Go, שנועדו להגביר את הבטיחות והנוחות לנהגי משאיות מסחריות.

בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) עם עצור וסע אוטומטי: תכונה זו באה לידי ביטוי כאשר משאית מסחרית עוקבת אחר רכב אחר בבקרת שיוט. ACC Stop ו-Auto Go מאפשרות למערכת להפעיל בלימה לפי הצורך כדי לשמור על מרחק מעקב בטוח. במידת הצורך, היא תביא את המשאית לעצירה מוחלטת ותשאיר אותה נייחת. כאשר הדרך לפנים פנויה, המערכת תאיץ אוטומטית את המשאית למהירות שנקבעה מראש, ללא כל התערבות של הנהג ותוך שמירה על מרחק מעקב בטוח.

בלימת יציאה מהכביש לאפס: למערכת החדשה של Kenworth יש גם תכונה של בלימת היציאה מהכביש לאפס. אם המשאית מתחילה לצאת מהכביש, המערכת תספק צלצול קולי ותפעיל בלימה כדי להפחית את מהירות הרכב. במצבים מסוימים היא עלולה להביא את הרכב לעצירה מוחלטת עד שהנהג יתחבר מחדש.

ג'ים ולנצ'ק, עוזר המנהל הכללי של Kenworth למכירות ושיווק, מדגיש את תפקידן של מערכות סיוע לנהג בשיפור הקלות והנוחות של הפעלת משאיות מסחריות. תכונות חדשות אלו שואפות להשלים התנהגויות נהיגה בטוחות ולספק לנהגים נוחות רבה יותר בעת הפעלת בקרת שיוט.

חבילת טכנולוגיית הנהג ADAS של Kenworth כוללת מספר תכונות בטיחות אחרות, בהן הפחתת התנגשות, אזהרת סטייה מנתיב וזיהוי אובייקטים צדדיים. טכנולוגיות סיוע מתקדמות לנהג אומנם משפרות את הבטיחות, אך שום טכנולוגיה לא יכולה להחליף נהג מיומן וערני, שמתאמן בטכניקות נהיגה בטוחה ועובר הכשרת נהיגה מקיפה. הנהג נשאר אחראי לתפעול בטוח של הרכב בכל עת.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן