מגה לוגיסטיקה
חדשות
חדשות תעשייה
לעמוד קודם

Timeline, חברת ביוטק שוויצרית לאריכות ימים, גייסה 56 מיליון פרנק

25/01/2024
זמן קריאה: 2 דק'

חברת Timeline העוסקת בביוטכנולוגיה לבריאות הצרכן בחזית פיתוח פתרונות חדשניים להזדקנות בריאה ואריכות ימים, גייסה 56 מיליון פרנק שוויצרי (66 מיליון דולר ארה"ב) בעודף של סבב גיוס כספי, באמצעות מנויים מסדרה D. הדבר מסמן אבן דרך משמעותית עבור החברה וכולל השקעות אסטרטגיות של שתי מובילות תעשייה עולמיות - L’oréal ו-Nestlé.

את סבב המימון הובילה BOLD (הזדמנויות עסקיות לפיתוח L’Oréal), קרן ההון סיכון והחדשנות האסטרטגית של קבוצת L’Oréal, המציינת את אמון המשקיעים בטכנולוגיה הקניינית של החברה, Mitopure, כדי לעזור לאנשים לחיות בריא יותר לאורך זמן רב יותר. Mitopure מגובה על ידי למעלה מ-15 שנות מחקר והוכחה קלינית המכוונת למסלול אורך החיים של תאי מפתח, על ידי מיחזור וחידוש תחנות הכוח בתוך התאים, המיטוכונדריה. תפקוד מיטוכונדריאלי אופטימלי חיוני לשמירה על אנרגיה תאית, התומכת בחוזק שרירים, קוגנציה, יציבות חיסונית, חיוניות העור ויתרונות חשובים אחרים, ומציעה גישה מקיפה לקידום תוחלת הבריאות.

תמיכתם של מובילי התעשייה הללו והכספים שגויסו, ישמשו לעיצוב של Timeline למותג מוביל בתחום בריאות הצרכן ואריכות ימים על ידי הרחבת המדע בצד קטגוריות המוצרים והשווקים על פני מגזרי המזון, היופי והבריאות.

"שיתוף הפעולה האסטרטגי הזה משקף את הגישה הרב-ממדית פורצת הדרך שתמיד האמנו כי הנה הכרחית לצורך ביצוע התקדמות משמעותית לאריכות ימים ותוחלת בריאות", אמר פטריק אייבישר, מייסד שותף ויו"ר Timeline. "אני רוצה להודות ל- L’Oréal, ל- Nestléולמשקיעים הוותיקים שלנו, על המחויבות שלהם לפתרונות אריכות החיים הנטועים ברמה הגבוהה ביותר של המדע".

"אריכות ימים עוסקת בחיים בריאים יותר לאורך זמן, ו-L’Oréalעובדת כבר עשור כדי להבין ולחזות מה זה יכול להשפיע על היופי", אמרה ברברה לאברנוס, סגנית מנכ"לית ואחראית על מחקר, חדשנות וטכנולוגיה, ב- L’Oréal. "אריכות ימים היא הגדרה חדשה של יופי, בצומת של דיסציפלינות מדעיות שונות, מפענוח סמנים ביולוגיים ועד לניתוח של חשיפה חיצונית. ההשקעה שלנו ב-Timeline מרגשת בשל הפוטנציאל שלה להעביר את סימני ההיכר העיקריים של אריכות ימים לבריאות ויופי העור".

"אנחנו משקיעים ב-Timeline מאז 2019 וממשיכים להתרשם מאוד מהצוות ולעמוד מאחורי הפוטנציאל האקספוננציאלי שיש לטכנולוגיית Mitopure על תזונה, כדי לעזור לאנשים להזדקן טוב יותר", אמרה אנה מוהל, מנכ"לית Nestlé Health Science. "אנו שמחים להצטרף כמשקיע וכשותף אסטרטגי של L’Oréal, כדי להביא את הטכנולוגיה הזו לגבהים חדשים ולהרחיב את היישומים שלה".

 

צילום: Timeline

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן