מגה לוגיסטיקה
חדשות
חדשות תעשייה
לעמוד קודם

פריצת דרך בחדשנות מלאת ניחוח: Sensegen והמובילה הגלובלית חושפים שיתוף פעולה דינמי

30/01/2024
זמן קריאה: 2 דק'

Sensegen, חלוצה בפתרונות ריח שמאופשרים באמצעות ביוטכנולוגיה, הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Takasago, מובילה עולמית בתעשיית הטעם והריח. שותפות יצירתית וטכנית זו מסמנת קפיצת מדרגה משמעותית ביצירת ניחוחות המונעת באמצעות חדשנות ביוטכנולוגית.

"שיתוף הפעולה עם Takasago הוא דוגמה נוצצת לסינרגיה יצירתית באמצעות ביוטכנולוגיה, שותפות דינמית שנועדה להמריץ מחדש את התחום של מרכיבי ריח", אמרה אנג'ליק בורק, סמנכ"לית הניחוחות ב-Sensegen. "ב-Sensegen אנו מאמינים בכוח השינוי שמוביל שיתוף פעולה, והמיזם הזה עם Takasago מסמל את המחויבות שלנו לדחוף את גבולות החדשנות וליצור עתיד תוסס, ועם אחריות לסביבה, של חוויות ריח".

Sensegen ו-Takasago משלבים כוחות כדי להניב היתוך של יצירתיות ויכולת טכנית, והן מבטיחות להגדיר מחדש את נוף חוויות הריח.

Sensegen השיגה ציון דרך משמעותי בכך שהובילה את הדרך בפיתוח מרכיבי ניחוח ביוטכנולוגי, ובמיוחד כיוצרת החלוצית של סוג חדש של חומרי גלם טבעיים בריח מושק. הישג פורץ דרך זה מדגיש את החשיבות של הקניית עדיפות לניחוח המושק בחיפוש אחר פתרונות ריח ברי קיימא וחדשניים.

"אנו שמחים על שיתוף הפעולה הדינמי עם Sensegen, שכן הוא מציין רגע מכריע בתעשיית הבישום", אמר נשיא חטיבת הבישום הגלובלית של Takasago, פול אירלנד. "מומחיות הבישום העשירה של Takasago, בשילוב עם פתרונות הביוטק החדשניים של Sensegen, מבשרים על עידן חדש בתחום הבישום".

הדחף מאחורי יצירת ניחוחות מבוקשים אלה היה מחויבות להרחיב את האפשרויות בתחום הבישום, מעבר לניחוחות סינתטיים מבוססי נפט ותמציות מסורתיות.

אירלנד הוסיף כי "שיתוף פעולה זה יניב תוצאות חיוביות לתעשיית הבישום ויציע אפשרויות טרנספורמטיביות למותגים הבוחנים חלופות לרכיבים בתוליים מבוססי מאובנים. זהו מסע מרגש, ואנו תורמים את המומחיות שלנו כדי לעצב את נוף חוש הריח עבור תעשיות חשובות רבות".

ככל שהצרכנים הופכים מודעים יותר לסביבה, מותגים המשלבים ביומולקולות ריח יכולים להפיק תועלת מתפיסה חיובית הקשורה לקיימות ומיקור אחראי. בדו"ח שוק לשנת 2023, 44% מהצרכנים ברחבי העולם מסכימים לחפש באופן פעיל טענות קיימות על צורות רבות של מוצרים/מותגים של חומרי ניקוי. זה יכול לתרום לנאמנות המותג ולמשוך צרכנים מודעים לסביבה.

Sensegen תציג בכנס השנתי של מכון הניקיון האמריקאי (ACI) ובכנס התעשייה, 29-31 בינואר, שם תדבר בורק על "לביוטכנולוגיה יש פוטנציאל לשפר את יצירת הבישום ולהאיץ את ההבטחה להתקדם מעבר לחומרים סינתטיים מבוססי דלק מאובנים". תעשיית הניקיון מגבירה את התמקדותה בקביעת נורמות בתעשייה, מתן עדיפות לחומרים ידידותיים לסביבה, הפחתת כימיקלים מזיקים ואימוץ פתרונות מתכלים, מטליות לשימוש חוזר ויעילות אנרגטית.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן