הונדה שואפת לייעל את תהליכי ההובלה
מחלקות האופנועים ומוצרי כוח של הונדה (Honda) ישאפו לייעל תהליכים לוגיסטיים בעזרת שיתוף פעולה עם פלטפורמת ההובלה הדיגיטלית באי-קו (BuyCo) ופתרון המעקב אחרי שרשרת האספקה פור קייטס (FourKites). כך פרסמה הונדה בהודעה רשמית לתקשורת. יצרן הרכבים היפני מתכוון להשתמש ברשת הובלות ימיות שבנתה באיקו בשביל לקבל גישה למסלולים ולוחות זמנים של הובלות. הונדה רוצה לבחור ולשריין אופציות אופטימליות להובלות של מוצריה.
הונדה גם מתכוונת להשתמש בפתרון הטכנולוגי של פור קייטס למעקבים אחרי מכולות ומטענים ולוגיסטיים, כדי להשיג הבנה עמוקה ונראות ברורה יותר של תנועת המטענים בים וביבשה. לפי אותה הודעה לתקשורת, הטכנולוגיה שפיתחה פור קייטס תספק "גישה ישירה לחברות הובלה ימיות בכירות, למידע AIS (מעקב אחר משלוחים) בזמן אמת ועוד."
הונדה רואה בשיתוף הפעולה עם פור קייטס בסיס חשוב לתכנון מוצלח של תהליכים לוגיסטיים בשביל להימנע מהפרעות ומכשולים בשרשרת האספקה או כדי להתאים את עצמה אליהם באופן דינמי. "החשיבות של שקיפות וגישה ישירה לנתוני הובלות בינלאומיות ממשיכה לעלות בקרב הלקוחות שלנו, במיוחד במצב המורכב כיום, שבו סכסוכים בינלאומיים, שינויים שנובעים משינויי האקלים והפרעות נקודתיות כגון שביתות בנמלים משפיעים על הלוגיסטיקה", אומר מתיו אלנג'יקל (Matthew Elenjickal), מייסד ומנכ"ל של פור קייטס.
לפתרונות לוגיסטיים בשוק המקומי (יפן), פור קייטס תשתף פעולה עם חברת ההייטק מיצוי (Mitsui Knowledge) שמספקת תמיכה אופרטיבית להונדה ולחברות רבות אחרות.
בשנים האחרונות יצרני רכבים פונים לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים בשביל לייעל תהליכים ולשפר את הפעילות של שרשראות האספקה. לפני שנה יצאה ניסאן (Nissan Motor) במהלך דומה ושיתפה פעולה עם מיזם Project44 בשביל לקבל גישה לתהליכים לוגיסטיים לאורך כל שרשרת האספקה שלה ולשפר את הנראות וההבנה.