ספר חדש מבטיח לקוראים ללמוד כיצד לזכות במוחם של צרכנים באמצעות Gen AI המופעל על ידי מדעי המוח
Sensori.Ai, החברה היחידה הממזגת מדעי המוח עם בינה מלאכותית יוצרת (GenAI) כדי להמיר חדשנות במוצרים, במעורבות של הצרכנים ובחוויות, הודיעה על השקת Neuro AI: How to Win the Minds of Consumers Using Neuroscience-Powered Gen AI: כיצד לזכות במוחם של צרכנים באמצעות Gen AI המופעל על ידי מדעי המוח), הספר החדש של המנכ"ל והמייסד ד"ר א.ק. פראדיפ ומומחים בחברת Sensori AI. ספר זה הוא פרספקטיבה עבור העוסקים בחדשנות, יידוע ושיווק שחוקר כיצד ניתן להשיג יתרון תחרותי בשוק על ידי המרה של בינה מלאכותית יוצרת ממשהו גנרי למשהו שיוצר באמת. באמצעות שימוש במקרי מבחן ותרחישים מציאותיים חושף Neuro AI יישומים מעשיים לפנייה אל התת מודע, שם מתקבלות 95% מההחלטות. הספר פורסם על ידי Wiley ובשיתוף עם ד"ר אנירודה אצ'ריה, ד"ר רג'אט צ'קרווארטי וראטנאקר דב, זמין כעת ב-Amazon ובכל החנויות הגדולות לממכר ספרים.
"אל תטעו: בינה מלאכותית יוצרת מחוללת מהפכה בכל חלק בחיינו כיום. Apple Intelligence היא רק ההתחלה של המהפכה הזו. Neuro AI מראה כיצד מבני זיכרון ומדעי המוח מתורגמים מחזירים את האנושות למרכז התכונן המבוסס על בינה מלאכותית יוצרת", אמר ד"ר פראדיפ. "לדוגמה, כל יצרן מוצר רוצה שהצרכנים שלו ישתוקקו למוצר שלו. הטמעה אלגוריתמית של התשוקה בבינה המלאכותית יוצרת עיצובי מוצר מרגשים ומסרים בשוק המדברים עמוקות אל התת מודע של הצרכן, שהוא הכוח החזק והמניע מאחורי החלטות רכישה."
95% מהתשוקות וההחלטות נטועים בתת מודע. על ידי מינוף הארכיטקטורה וניצול סלקטיבי של תזרימי הנתונים המזינים אותו, ניתן לאמן אלגוריתמי בינה מלאכותית יוצרת לפעול בדרכים יעילות ויצירתיות הרבה יותר. החזרה הזו לבינה מלאכותית יוצרת אנתרופוצנטרית המושרשת במדעי המוח - ומכאן המונח נוירו-AI - היא התזה של הספר וגם המיקוד של Sensori.Ai. בינה מלאכותית יוצרת שאומנה על עקרונות מדעי המוח ושימוש באלגוריתמים קנייניים יכולה לפתח ולשפר במהירות מוצרי קונספט, אריזות, תמחור, יידוע ותכונות מפתח אחרות כדי לפנות לצרכנים בצורה עמוקה, אישית ומונחה מותג.
הפתרונות של Sensori.Ai מתמקדים בשימוש בנוירו-AI עבור ארבעה צרכים עסקיים מוגדרים: הבנת הצרכנים (כולל פרופילים נוירוגרפיים, ארכיטיפוסים, רגישות למחיר, אישיות ונטיות); חדשנות במוצר ובמותג (כולל תכונות מוצר, פטנטים במוצרים והגנה על קניין רוחני, תמחור מוצר, קידום מוצר וחיזוי נפח מכירות של המוצר); חדשנות חושית (כולל עיצוב ניחוחות, עיצוב טעמים, עיצוב מוזיקלי ועיצוב חזותי של אריזות); ויצירת השתוקקות (כולל פרסום, יידוע, ניקוד השתוקקות, עיצוב מחדש של מסר מבוסס תשוקה ועיצוב מחדש של PDP מבוסס תשוקה). NeuroAI מפרט את כל המדע והשיטות בארבעת התחומים הללו, הכלולים גם בפלטפורמת וחבילת הפתרונות של Sensori.Ai.
"בינה מלאכותית נמצאת בכל מקום עכשיו, אבל יש מעט מאוד מידע מעשי עליה שזמין לאנשים", אמרה פרייה נאיר, נשיאת קבוצת עסקים, יופי ורווחה ביוניליוור. "NeuroAI" משנה את זה. התוספת הגדולה היא שהספר עוסק גם במדעי המוח הצרכניים. זה ספר שכל מי שרוצה וצריך להבין טוב את הטכנולוגיה המהממת הזאת, ואיך המוח עובד, צריך".