תערוכת צמ"ה בלב וושינגטון
בין 14 ל־16 במאי נהפך המרכז המסחרי הלאומי (National Mall), המרחב הציבורי המרכזי בוושינגטון, לתערוכה פתוחה תחת כיפת השמיים. בתערוכה הוצגו טכנולוגיות, פתרונות וציוד שמדגישים חדשנות בתחום, בנוכחות אנשים שמניעים את תעשיית הבנייה האמריקנית. אירוע "חגיגת הבנייה 2025" (Celebration of Construction 2025) התקיים ביוזמת איגוד יצרני הציוד (AEM) והפגיש יצרניות של ציוד כבד, גופים מקצועיים ונציגי ממשל.
יותר מ-15,000 מבקרים, בהם מחוקקים, בכירי סוכנויות פדרליות, משפחות ובני נוער, פקדו את האתר במשך שלושה ימים וראו מקרוב יותר מ-80 כלים כבדים מתקדמים. האירוע לא נועד רק להצגה של מכונות אלא גם שימש מסר אסטרטגי למקבלי ההחלטות: תעשיית הבנייה היא מנוע מרכזי בכלכלה האמריקנית, ויש לה משקל רב בדיונים על מדיניות ציבורית.
בין הכלים שהוצגו בתערוכה היו שופל L546, משאבת הבטון 42 M5 XXT ומנוף השטח הקשיח LRT 1090-2.1, כולם של חברת ליבהר (Liebherr), שהדגישה תכונות בטיחות, חיסכון בדלק ויכולת עבודה מגוונת. חברת בובקאט (Bobcat) הציגה את מעמיס T86, מחפר קומפקטי E40, גנרטור נייד PG50, מגדל תאורה PL65 ומערכות בטיחות ובקרה מתקדמות, כולל שליטה מרחוק ומניעת התנגשות.
גם חברת דבלון (Develon) השתתפה בתערוכה. היא הציגה את מחפר DX225LC-7X עם מערכת הדרכה משולבת והפעלה חצי-אוטומטית לשיפור הדיוק והתפוקה. בומאג (Bomag) הציגה מכשירים רבים ומגוונים, בהם המכבש החשמלי BW 120 AD e-5 והדוחסן BMP 8500, בעלי דגש בקיימות, בשליטה מרחוק ובצמצום פליטות.
האירוע היה גם במה לפעולה ציבורית משותפת מצד תעשיית הבנייה. סוגיות כגון מיסוי, תמריצים פדרליים, מחירי חומרי גלם, מימון קרנות תחבורה והכשרת עובדים עמדו במרכז הדיונים והתצוגות שהתקיימו בתערוכה, ומארגניה קיוו שהקרבה הפיזית לגבעת הקפיטול תביא גם לקרבה תודעתית.
באירוע נכחו גם שר התחבורה שון דאפי (Sean Duffy), שרת העבודה לורי צ'אבס-דהרימר (Lori Chavez DeRemer) ועשרות מחוקקים מהקונגרס.
לדברי ג'ון סומרס (John Somers), סגן נשיא AEM, "באמצעות דגש בחדשנות ובהצגה והגדרה של אתגרים, אנחנו יוצרים תנופה שתסייע לקדם פתרונות אמיתיים לתעשייה בטוחה, חזקה ובת-קיימה יותר."