Datassential מרחיבה את פעילותה לאירופה
Datassential, פלטפורמת מודיעין מהמובילות בעולם למזון ומשקאות, הכריזה על מינויו של פסקל הארטוויג לתפקיד מנכ"ל אזור EMEA. מדובר בהתרחבות המתרחשת בהתאם לאסטרטגיה השוטפת של Datassential לעיצוב עתיד המודיעין בתחום המזון והמשקאות באמצעות פלטפורמה מאוחדת המספקת מדרגיות, מהירות ודיוק לכל סוג לקוח בענף שירותי המזון, כולל מפעילים, יצרנים, מפיצים וספקים. מינויו של הארטוויג הוא צעד בעל משמעות במיצוב Datassential כמקור אמין ומועדף באירופה, במזרח התיכון ובאסיה, תוך התבססות על שליטת החברה בצפון אמריקה לחיזוק מיצובה הגלובלי.
פסקל שימש בעבר כמנהל מוצר ב־BeZero Carbon ושימש בתפקידי ניהול ב־S&P Global Market Intelligence. במהלך הקריירה גיבש לעצמו פסקל רקורד מוכח בתחום השירותים הפיננסיים, פתרונות נתונים, חדשנות במוצרים ואספקת ערך ללקוחות.
"מינויו של פסקל משקף את מחויבותה של Datassential להעניק שירות לענף המזון והמשקאות הגלובלי", אמר ג'ים אמלינג, מנכ"ל Datassential. "פסקל מקדמת את יכולתנו להתברג בזירה הבינלאומית ולוודא שחברות באזור יקבלו גישה אל אותן התובנות מחוללות השינוי אשר הגדירו מחדש הצלחה בארה"ב."
פסקל יוביל את תהליך ההתרחבות של Datassential ברחבי EMEA. הוא יפקח על האסטרטגיה ועל הפעילות ויספק לשוק האירופי פתרונות חסרי תקדים בתחום מודיעין המזון והמשקאות.
"Datassential גיבשה פלטפורמה ייחודית אשר מתרגמת תובנות לגבי מזון ומשקאות למודיעין מכירות בר־פעולה אשר מבליט את האזורים הריקים, מתעדף לקוחות בעלי ערך גבוה ומקדם את הפעילות ואת ההכנסות", אמר הארטוויג. "אני נרגש להוביל את תהליך ההתרחבות של החברה באזור EMEA ולחבור למותגים ולמפעילים באזור כדי למקד את ההגעה אל השוק, לקצר מחזורי מכירות ולתת דרור להזדמנויות צמיחה חדשות."
לצד הרחבת מעמדה המוביל, Datassential פרסמה את דוח הרשתות המובילות באירופה - דוח ייחודי המדרג את 75 רשתות המזון הגדולות ביותר בצרפת, באנגליה, בספרד, בגרמניה ובאיטליה.
אילוסטרציה


