פאפא ג'ונס משיקה פיצת קרואסון ראשונה
Papa Johns משדרגת את חווית הפיצה שלה באמצעות השקה גלובלית של החידוש האחרון: פיצת הקרואסון החדשה. פיצת הקרואסון משלבת מרקם פירורי עדין של קרואסון חמאה עם טעמים נועזים של פיצת Papa Johns, תוך הבטחת רכיבים טובים יותר.
את הפיצה המשובחת יש לספק בעיצוב אמנותי ומתקדם, ומשום כך חברה Papa Johns ל־KidSuper כדי לעצב תיק תרמי במהדורה מוגבלת, Papa Johns x Kid Super Hot Bag, בהשראה האומנותית של פיצת הקרואסון.
הפיצה תופץ בתשעה שווקים. הראשון יהיה איחוד האמירויות. כמחווה למאפה הקלסי, פיצת הקרואסון תסופק במרקם פריך, קליל ושכבתי, עם קרום חמאתי ופירורי קלוע. אפשר לבחור תוספות ולקבל ארוחה בעלת טעמים עשירים.
כריס לין־סו, סגן נשיא בכיר ודירקטור מנהל של Papa Johns הבינלאומית, אמר: "המותג שלנו מבוסס על חדשנות, על התבלטות ועל איכות, ואנו מחפשים תמיד השראה לתרבות המזון הגלובלית מתוך רצון להפוך אותה לחוויות חדשות, מלהיבות ובולטות. ערכנו סקר שוק מקיף כדי להבין מה הצרכן מצפה לקבל בחידוש הגלובלי הבא שלנו. פיצת הקרואסון קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר בכל השווקים.
"חקרנו גם את עליית הפופולריות של שילובי הקרואסון בתרבות המזון, מה'קרונאט' ועד ה'קרוקי', וזיהינו הזדמנות להביא את החדשנות הזו אל עולם הפיצה. לאחר שנה של פיתוח אנו גאים לאחד שני סמלים אהובים במוצר נחשק וערב לחך, אשר מביא עמו רעננות והתלהבות לקטגוריית QSR."
KidSuper מוכרת הודות לעיצובי הקונספט שלה ולשפה ויזואלית ייחודית המבוססת על סיפור סיפורים. היא עיצבה את התיק התרמי המותאם של Papa Johns, אשר נוצר במיוחד לפיצת הקרואסון, מתוך תפיסה היתולית ומשודרגת. התיק מסמל יצירתיות ואמנות, ומציג את הרוח המקצועית של פיצת הקרואסון ואת מחויבותה של Papa Johns לאיכות.
הרצועה הארוגה של ההתיק משקפת את הקרום הקלוע של הפיצה אשר נוצר ידנית, הרוכסן משקף את הקימורים של צורת חצי הסהר, והשוליים הרכים מייצגים את הקיפולים הרכים של המאפה המוכר. התיק התרמי של Papa Johns x KidSuper יושק רשמית בשבוע אופנת האביב/קיץ לגברים, אשר יתקיים בפריס בשנת 2026 (SS26) כחלק מתערוכת KisSuper.
פיצת הקרואסון של Papa Johns x KidSuper Hot Bag, אשר תושק ברחבי העולם, תגיע לאירועי אופנה, לחופים ולתערוכות בשווקים נבחרים. לקוחות נבחרים ביעדים האלו, אשר יזמינו את פיצת הקרואסון, עשויים לקבל את ההזמנה שלהם בתיק תרמי של Papa Johns x KidSuper, שאותו יוכלו לשמור.
בשביל קולם דילן, המעצב והמייסד של KidSuper, שיתוף הפעולה אינו מוגבל אך ורק לאופנה. "KidSuper הוא מותג מאתגר המבוסס על יצירתיות, סיכונים ונאמנות לרוח מעשינו", הוא אמר. "Papa Johns לא השתנתה. זו אינה השקה רגילה של פיצה. החברה פורצת גבולות באמצעות יצירתיות ואמנות. כשאופים קרום או משולש, יש חשיבות לתהליך."
פיצת הקרואסון זמינה ברחבי איחוד האמירויות מ־10 ביוני, ותהיה זמינה לזמן מוגבל בשווקים הרלוונטיים: קוריאה, סין, צ'ילה ופרו.
לפרטים נוספים ואיתור סניף Papa Johns: www.papajohns.com או באפליקציה של Papa Johns.
צילום: Papa Johns