מגה מזון
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

קמפבל'ס משיקה מרקי בירה עם PBR

19/10/2025
זמן קריאה: 1 דק'

חברת קמבפל'ס (Campbell's) יצאה במהלך חדש ומפתיע עם השקה של מותג הבירה האמריקני Pabst Blue Ribbon (PBR): סדרת מרקים בטעמי בירה. המוצרים החדשים זמינים בלעדית ברשת וולמרט (Walmart) מהחודש (ספטמבר), ומוצעים בשני טעמים: Beer Cheese (בירה עם גבינה) עם תפוחי אדמה וצ'וריסו ו־Beef, Bacon and Beer Chili עם שעועית. המוצרים משווקים הן כמרק מוכן לאכילה ישירות מהקופסה והן כתוספת ל"קומפורט פוד" (אוכל מנחם) אמריקני כגון נאצ'וס או נקניקייה בלחמנייה.

המהלך מגיע בתקופה שבה צריכת מרקים בארה"ב נמצאת בעלייה. אינפלציה ועלויות מחיה גבוהות גרמו לצרכנים רבים לבשל ולאכול בבית, ומכירות פורטפוליו המרקים הרטובים של קמפבל'ס רשמו שישה רבעונים רצופים של צמיחה. החברה מדווחת על חדירה מוגברת למשקי בית חדשים, במיוחד בקרב קהל צעיר שמחפש טעמים מעניינים ונגישים.

לפי החברה, שיתוף הפעולה עם PBR נועד לחזק את הקשר ההיסטורי של מותג המרקים צ'אנקי (Chunky) עם קהל גברי וחובב ספורט. מאז 1997 צ'אנקי הוא "המרק הרשמי" של ליגת ה־NFL (הליגה הבכירה לפוטבול), ושילובו עם מותג בירה ותיק ואייקוני מעניק למוצר זהות ייחודית המבדלת אותו במדף. ריאן פולינג (Ryan Pawling), מנהל המותג, תיאר את המהלך כ"שיתוף הפעולה הטעים ביותר", שנועד לספק לצרכנים חוויית טעם לא צפויה ועשירה.

המהלך של קמפבל'ס מציב את מרקי צ'אנקי בעמדה ייחודית מול מתחרים כגון פרוגרסו (Progresso) מבית ג'נרל מילס General Mills)), שהשיקה לאחרונה קו מרקים בהשראת ברביקיו בשם Progresso Pitmaster, הכוללים בשר, ירקות קלויים ותכולת חלבון גבוהה. גם מתחרים אחרים בשוק האמריקני מחפשים דרכים לשבור את התבנית המסורתית של מרקי שימורים ולהתאים את המוצרים להרגלי צריכה מודרניים.

באמצעות שילוב בין מרק מסורתי לבירה אייקונית, קמפבל'ס מנסה להרחיב את קהל הלקוחות ולמשוך צרכנים צעירים שמחפשים חדשנות. אם המהלך יצליח, הוא עשוי להיות תקדים לחדשנות נוספת בתחום ולעודד מותגים נוספים לאמץ שיתופי פעולה לא שגרתיים עם קטגוריות מזון ומשקה אחרות.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
בטעינה...
כותרת
תוכן