מגה מיכשור
חדשות
חדשות הייטק
לעמוד קודם

BZAR פלטפורמה אינטראקטיבית המגדירה מחדש מסחר וירטואלי, מעורבות סוחפת ובניית קהילה עבור מותגים ואוהדים

31/08/2023
זמן קריאה: 2.5 דק'

INVNT.ATOM חטיבת הדיגיטל והחדשנות Web3 של [INVNT GROUP] פרויקט BRANDSTORY העולמי מציגה את BZAR, הפלטפורמה הדיגיטלית של הקבוצה, במימון עצמי ובהובלת תוכן, הממתינה לפטנט, שנבנתה באופן בלעדי עבור מותגים ואוהדים. הפלטפורמה מאפשרת שיתוף פעולה, חיבור ויצירה משותפת של הדור הבא עם קהילות בעולם הווירטואלי. עם BZAR, מותגים יכולים ליצור חוויות מותאמות אישית וסוחפות המותאמות בדיוק לצרכים שלהם תוך שימוש בסביבות פוטו-ריאליסטיות נבחרות, מסחר סוחף יזום ותכונות משולבות של Web3 כדי ליצור קשר עם הצרכנים שלהם, לבנות קהילות ולהניע הזדמנויות מסחריות חדשות.

"הפלטפורמה המדרגית שלנו, הבנויה על WebGL ו-WebGPU, כוללת חבילה מקיפה של כלים שמעוררים לחיים נרטיבים של מותגים בעולמות וירטואליים עם תכונות כגון אינטראקציה מרובת משתתפים, תקשורת בזמן אמת והזרמת וידאו מסונכרנת. עם 29 תביעות פטנטים ייחודיות, BZAR מחוללת מהפכה בזרמי הכנסה חדשים וקיימים עבור מותגים בהתבסס על הצרכים האסטרטגיים הספציפיים שלהם; תוך מעורבות הקהילות שלהם עם חוויות אינטראקטיביות מותאמות אישית שפועלות תמיד, המגבירות את סיפור הסיפורים, מעמיקות קשרים, מגבירות נאמנות, מגבירות הכנסות ולוכדות מודיעין ונתונים חסרי תקדים של מעורבות", אמר סקוט קולת'ר, נשיא ומנכ"ל, [INVNT GROUP] ומנכ"ל, INVNT.ATOM. "[INVNT GROUP] תמיד הייתה בחוד החנית של יצירת סיפורי מותג משכנעים ומשפיעים ברחבי העולם ואנחנו רואים ב-Web3 ובפלטפורמה הווירטואלית הקניינית שלנו, BZAR, מרכיב קריטי בכל אסטרטגיית שיווק מוצלחת והחזית הגדולה הבאה של סיפור מותג Brandstory".

 

 

תכונות עיקריות ואינטגרציות Web3 של פלטפורמת BZAR כוללות:

סביבות נרחבות: עיבוד בזמן אמת (שנוצר על-ידי בינה מלאכותית) של סביבות אינטראקטיביות כדי למזער את זמן הטעינה מבלי להתפשר על איכות הגרפיקה.

אינטראקציות מרובות משתתפים: קיימו תקשורת חלקה בזמן אמת עם אלפי משתמשים כדי ליצור אווירה חברתית תוססת ומתמשכת. מנפיקים יכולים להציע לצרכנים דרך מאובטחת ושקופה להנפיק ולנהל איסוף נתונים עבור האירועים שלהם, בעוד שהנמענים יכולים לנצל חוויות ייחודיות.

חוצה פלטפורמות: נגיש בטכנולוגיות מחשבים שולחניים, טאבלטים, מכשירים ניידים, מציאות מדומה ומציאות משולבת לחוויית קנייה חלקה במכשירים ובפלטפורמות שונות.

הזרמת וידאו מסונכרנת: זרמי וידאו מסונכרנים בזמן אמת בכל משטח תלת-ממדי לחוויית מולטימדיה סוחפת לחלוטין.

יצירה והתאמה אישית של אוואטארים: משתמשים יכולים להתאים אישית אוואטארים כדי לגלות, לשחק ולחקור, כמו גם לנסות ולקנות מוצרים דיגיטליים.

אינטגרציה חברתית: שילוב הזנות חברתיות והזמנות קהילתיות לטיפוח מעורבות קהילתית. צ'אט טקסט וקול, הזנות מדיה חברתית, שיחות וידאו וחדרים פרטיים לחברים.

פעולות אינטראקטיביות: לחצני פעולה למשתמשים להפעלת אירועים דינמיים בסביבת התלת-ממד, המשפרים את החקירה והגילוי.

טריגרים קוליים: שילוב של טריגרים קוליים, BZAR משפר את החוויה החושית הסוחפת, ויוצר נוף קולי דינמי ומרתק.

Marketplace: חברו את חוויית המסחר הווירטואלי שלכם לטביעת הרגל שלכם ב-IRL באמצעות שוק דיגיטלי שגם מאפשר לקהילה שלכם לקנות ולמכור.

מיני-משחקים וחדרים פרטיים לחברים: מותגים מטפחים קהילות חדשות כדי להגביר את המעורבות, ויכולים לשלב מיני-משחקים וחדרים פרטיים כדי שהאוהדים שלהם יוכלו לשתף פעולה זה עם זה באמצעות אינטראקציות מותאמות אישית, שילוב לוח התוצאות ואמוטים.

"BZAR נבנתה עבור מותגים כדי לנצל את האפשרויות שמאפשר גל זה של טכנולוגיות מתפתחות. BZAR הוא קנבס ליצירתיות וחיבור צרכני, המשלב טכנולוגיות חדשות כגון מנגנונים המותאמים לבינה מלאכותית שיכולים ליצור עולמות וסביבות וירטואליים שלא ניתן לדמיין", אמרה לורה רוברטס, מנכ"לית APAC [INVNT GROUP].

 

 

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן