מגה מיכשור
חדשות
חדשות הייטק
לעמוד קודם

DevRev מודיעה על פתרון תמיכה ו-CRM מוצר ראשון בעולם עם LLMs בהתאמה אישית ויכולות ניתוח בדפדפן

02/11/2023
זמן קריאה: 1.5 דק'

DevRev, יצרנית OneCRM - פלטפורמה ייעודית שמיועדת לאפשר לחברות SaaS וטכנולוגיה לשלב את צוותי התמיכה, המוצר והצמיחה - הודיעה בכנס המשתמשים הראשון שלה, Effortless - על הזמינות הכללית של LLMs (מודלי שפה גדולים) ויכולות ניתוח בדפדפן שניתנים להתאמה אישית, במטרה להפוך את GenAI לבסיס לפעולה ולפתרון בר השגה במסגרת הארגון.

בעקבות התפתחות הענן הציבורי במהלך חמש השנים האחרונות, הלקוחות הוציאו מיליוני דולר לשנה על כלי ETL, מאגרי נתונים בענן ("DWs"), תוכנות ויזואליזציה וצוותי נתונים, במטרה להטמיע לוחות מחוונים של לקוחות ומוצרים ב-360 מעלות. DevRev מביאה ("airdrops") נתונים מצוותי התמיכה, צוותי המוצר, צוותי ההנדסה, צוותי המכירות וצוותי הצ'אט - בזמן אמת - לענן המאובטח ומרובה הדיירים שלה, תוך שהיא מאפשרת ללקוחות להתמקד במעורבות, שימור וזמני תגובה מהירים. על ידי שימוש בטכנולוגיות WASM בצד הדפדפן, משתמשי הקצה חווים זמני השהיה שקצרים ממאה אלפיות שניה עבור שאילתות, ואשר במקרים אחרים היו עומדים על מספר דקות ומובילים לעלויות גבוהות של מחסני נתונים בצד השרת.

יכולות ניתוח בדפדפן (In-Browser Analytics) הפכו אף הן לחובה בעידן ה-GenAI, בעת שמנהלים מצפים לעקיפה של צוותי הנתונים ולקיום אינטראקציה ישירה עם נתוני התמיכה, המוצר והעבודה שלהם תוך שימוש בשפה טבעית ("טקסט"). טכנולוגיות Text2SQL לא יתרחבו - ויהפכו יקרות באופן מרתיע - אם האפליקציות יתחילו לשלוח שאילתות אינטראקטיביות למאגרי נתונים מרכזיים. למעשה, בעידן זה של מודלי נתונים גדולים ("LLMs"), המשתמשים דורשים גם זמני השהיה קצרים ויכולות מדויקות של חיפוש סמנטי וצמצום הפניות למוקדי התמיכה, לרוחב נתוני המוצר, הלקוח והעבודה שלהם. ניתן להשיג רמות דיוק כאלה אך ורק באמצעות לימוד אונטולוגיות של מוצרים ותהליכים ספציפיות ללקוח. צינור הבינה המלאכותית של DevRev ממנף את מסגרת langchain הפופולרית, ומאפשר להגדיר את תצורת ה-LLMs ולנתב שאילתות שפה טבעית לנתונים מובנים עם זרימות עבודה ללא קוד בלחיצה 1.

"GenAI, וגרף הידע שלה, מסלקת את הגבולות בין הכלים והמחלקות שלנו", אומר שיקאר אגרוואל, מנהל טכני ראשי של Spotnana, חברת SaaS מודרנית מתחום הנסיעות כשירות. "בתקופה זו של היפר-יעילות, נאלצנו להתמודד עם תשעה כלים שונים, ובנוסף עם עלויות הנתונים וצינור ה-AI, ו- DevRevהפכה להחלטה שהיא ניצחון בטוח".

"מינוף ה-LLMs באמצעות DevRev הפך את הייצור, הקיבוץ, הסיווג, הסיכום והתעדוף של פריטי שפה טבעית כמו כרטיסים, שיחות, מסמכים, מאמרים ויומני מכונה לסופר פשוט", אמר וינוד מוטוקרישנאן, מנהל תאימות ראשי ב-Uniphore, חברת SaaS מודרנית מתחום ניתוח הלקוחות. "למעשה, התמיכה והצלחת הלקוחות מכסות הרבה יותר מאשר ניהול כרטיסים ולוח מחוונים בארגון. בעזרת DevRev, אנחנו מרחיבים כעת את היכולות האלה ומקדמים אותן מתמיכת הלקוחות אל מקרי השימוש של המוצר והפיתוח".

"על ידי שילוב תכנון המוצר, Product 360, פרודוקטיביות מפתחים וניהול עבודת התוכנה, DevRev יוצרת קטגוריה חדשה של CRM המוצר, כך שמנהלי המוצר והמפתחים יכולים להטמיע את קול הלקוח, המשתמש והקו הקדמי בזמן אמת", אומר דיראג' פאנדי, מנכ"ל DevRev. "התמיכה ו-CRM המוצר הם היין והיאנג של ההקשבה והעשייה עבור חברות ה-SaaS, שלהוטות לפעול מול משתמשי הקצה שלהן בזמן אמת".

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן