מגה מיכשור
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

Rochester Electronics משיקים את חווית הלקוח הדיגיטלית המשופרת שלהם

18/03/2024
זמן קריאה: 1.5 דק'

Rochester Electronics גאים להפוך את מיקור הרכיבים וניהול ההזמנות לפשוטים מאי-פעם עם השקת פורטל המסחר המקוון החדש שלהם.

הפורטל עוצב כך שיוכל לספק מענה לצרכים המגוונים של קהל לקוחותיהם, תוך הבטחת תהליך רכישה חלק וזריז אשר יצמצם את זמני עיבוד ההזמנות ויפשט את יכולת ניהול ההזמנות. באמצעות הממשק הידידותי ופונקציות מתקדמות, הוא מציע חוויה מותאמת-אישית אשר מרכזת את כל צורכי המיקור עבור רכיבים מורשים במקום-אחד.

עוד מהשקתה ב-1981, Rochester תמיד העמידה את הצלחת הלקוח בראש סדר העדיפויות שלה. Rochester שואפת לספק שירות שעולה על ציפיות הלקוח באופן שיספק מענה מדויק לצורכיהם, בכל זמן ומכל מקום.

פורטל הלקוחות של Rochester Electronics מאפשר:

  • איתור ורכישה מהירים של מלאי זמין ועתידי באמצעות העלאת של רשימת מוצרים (bill-of-materials).
  • הרחבת אפשרויות החיפוש באמצעות מסננים חכמים אשר יאפשרו הכללת חלקים חלופיים מומלצים ועיון מהיר יותר.
  • ניהול רכישות משופר אשר עושה שימוש בשירותי היסטוריית הזמנות וכולל סטטוס הזמנה, מעקב אחר משלוח, והורדת חשבוניות ותעודות משלוח.
  • רכישה מקוונת באמצעות רוב כרטיסי האשראי הנפוצים ועכשיו גם מציעים תנאי תשלום עבור לקוחות מורשים.
  • שיפור יעילות הניהול של החשבון האישי כגון פרטי חיובים, שילוחים, מיסוי, תנאים, והתראות לעדכון זמינות מוצרים שאינם במלאי.
  • מתן שירות לקוחות גלובלי מקוון מהיר.

"דבקותנו במשימה להציע הצלחת לקוח יוצאת-דופן היא זו שהניעה את מסע ההתפתחות הדיגיטלית שלנו. אנחנו מבינים את החשיבות במתן מענה מדויק לצורכי לקוחותינו וממשיכים להשתנות ולהתפתח כדי שנוכל להבטיח לקהל לקוחותינו המוערך את השירות הטוב ביותר", סיכם קולין סטרוטר, סגן נשיא בכיר, Rochester Electronics LLC.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן