סינכרון עוברת לפלטפורמת שירות חכמה
חברת Syncron השוודית, מהבולטות בעולם בתחום פתרונות לניהול שירותי אפטר מרקט ליצרני ציוד תעשייתי, הודיעה על מעבר לאסטרטגיית פלטפורמה מקיפה. המהלך נועד להפוך את כל פעילות הלקוחות למבוססת ניהול אחוד וחדשני. ההכרזה מסמנת שינוי ממשי בדרך שבה יצרני ציוד מורכב בתחומים רכב, תעשייה, חקלאות, בנייה ומכרות מנהלים את פעילות השירות, החלקים והמחירים בשוק גלובלי הנתון לטלטלות.
במקום נקודת פתרון יחידה לכל שלב - תכנון חלקי חילוף, תמחור או אספקה, Syncron מאחדת את כל הכלים לפלטפורמה אחת מבוססת בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML). הפלטפורמה החדשה מאפשרת למשתמשים להפיק ערך אמיתי מהנתונים המפוזרים בארגון, ולתרגם אותם לתובנות אפקטיביות שמייעלות את קבלת ההחלטות העסקיות, מזרזות מהלכי שוק ומגדילות רווחיות.
לדברי קלייר רישלבסקי, סמנכ"לית ההכנסות ב־Syncron, השוק מתמודד עם תנודתיות כלכלית גוברת והולכת, שמחייבת את היצרנים לגלות גמישות בתגובה לשינויים ולמנוע אובדן הכנסות: "רק באמצעות ניהול רוחבי של הנתונים בארגון - מול לקוחות, שותפים ומערכות - אפשר להקדים שיבושים ולנצל הזדמנויות צמיחה בתחום השירותים."
האתגרים המרכזיים שעומדים בפני יצרני ציוד כבד הם תגובת שרשרת מהירה לאירועים גלובליים כגון עימותים צבאיים, שינויי רגולציה, מכסים או שיבושי שרשרת אספקה, שמשפיעים ישירות על עלויות חומרי הגלם והחלקים, זמינות השירות והיכולת לשמור על שביעות הרצון של לקוחות וסוחרים.
פלטפורמת SLM (Service Lifecycle Management) של Syncron מספקת למנהלים תובנות מיידיות והוליסטיות, מסייעת לאזן זמינות ורווחיות של חלקי חילוף, מגנה על רווחיות הפריטים תחת אחריות ומייעלת קבלת החלטות בזמן אמת.
המערכת מתמקדת בארבעה מישורים עיקריים: האחד, ייעול תהליך קבלת ההחלטות על בסיס תחזיות הכנסה מדויקות לכל אזור גאוגרפי ומוצר; השני, "נעילה" של המחיר לפריטים עם היקף תביעות אחריות גבוה לצורך שימור שולי רווח ומלאי זמין; השלישי, התאמה אוטומטית של רמות מלאי ומחירים ליצירת זמינות ומכירת עודפים; הרביעי, ביטול סילוים של נתונים ושיפור המידע לסוחרים ולקוחות קצה.
על פי Aly Pinder, סגן נשיא למחקר ב־Aftermarket Services Strategies ב־IDC, "השוק דורש פתרונות מקיפים ולא כלים אגרגטיביים נוספים. יצרנים זקוקים לתובנה רוחבית שמאפשרת תגובה מהירה וחכמה לכל השפעה בשרשרת השירות, המחיר והאספקה, וגישה פלטפורמית, כמו זו של Syncron, מעניקה יתרון אמיתי בשוק מורכב ותחרותי."
יתרונות הפלטפורמה הם גידול ניכר בהכנסות משירותי אפטר מרקט, שיפור ניכר בתוצאות ללקוחות קצה, חיזוק נאמנות הסוחרים, קבלת החלטות מהירה וחכמה יותר. הכל מבוסס תשתית מותאמת AI/ML המיועדת לניהול של כל סוגי הנתונים ללא פרויקטי ניקוי נתונים ארוכים.
ל־Syncron ניסיון של 35 שנה, ובסיסה בשטוקהולם. לקוחות החברה הם יצרנים מהגדולים והנחשבים בתעשייה הגלובלית. כעת, בזכות השינוי האסטרטגי, היא שואפת להוביל את הדור הבא של אינטליגנציה עסקית בענף השירותים התעשייתיים.