SAP ואברא משיקות ענן מכירות ושירות
ענקית הטכנולוגיה SAP וחברת פתרונות טכנולוגיות המידע אברא, שותפה עסקית של SAP בישראל, מהדקות את שיתוף הפעולה ביניהן עם הצגת הפתרון CRM החדש SAP Sales and Service Cloud, אשר יוטמע בארגונים בישראל על ידי אברא. שתי החברות קיימו כנס לקוחות להצגת היכולות החדשות של SAP Sales and Service Cloud, הכולל כלי AI מובנים - Native AI.
הכנס התמקד בהשקת SAP Sales Cloud - הדור הבא של פתרונות CRM, המשלב יכולות AI מתקדמות ותובנות עסקיות בזמן אמת. הפתרון החדש מציע לארגונים פלטפורמה אחודה לניהול תהליכי מכירות וחוויית לקוח, עם אינטגרציה מלאה בין מערכות CRM ל־ERP, יכולות חיזוי והמלצות מותאמות, כלי AI מובנים במערכת ושימוש בשפה פשוטה לניהול תהליכים עסקיים מורכבים.
"ארגונים בישראל ובעולם נדרשים להטמיע פתרונות חדשניים שמחברים תובנות עסקיות, בינה מלאכותית וחוויית לקוח מתקדמת. החיבור הזה מאפשר לארגונים לפעול באופן חכם יותר, לשפר ביצועים ולהעניק ללקוחות ערך אמיתי", אמר אבי שטיינהוף, EVP פתרונות SAP באברא, בדבריו בכנס CRM 2025. הכנס התקיים במשרדי SAP ישראל ברעננה, בהשתתפות לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.
שטיינהוף הדגיש: "השקת SAP Sales and Service Cloud מסמלת את הצעד הבא בחיבור שבין בינה מלאכותית לחוויית הלקוח. בעזרת שילוב כוחות עם SAP אנו מאפשרים לארגונים לעבוד חכם יותר, לייצר תובנות בזמן אמת ולהעניק ללקוחותיהם חוויה אישית ועקבית בכל ערוץ ובכל נקודת מגע."
באירוע הציגו בכירים מSAP ומאברא חזון משותף לעידן חדש של ניהול מכירות ושירות, תוך דגש בחוויית לקוח מותאמת אישית, הגדלת הפרודוקטיביות של הצוותים העסקיים ומימוש פוטנציאל הצמיחה באמצעות נתונים ותובנות. עידן לביא, מנהל תחום חדשנות בפתרונות SAP באברא, הציג את התובנות העסקיות במכירות ובשירות שהביאו לפיתוח המוצר המשותף.
מעבר להשקת הפתרון החדש, הכנס כלל סדרת הרצאות מקצועיות, הדגמות טכנולוגיות חיות, פנל מומחים וסיפורי לקוחות בינלאומיים. בין היתר הוצגה פעילותה של חברת בוש (Bosch) העולמית, שהטמיעה פתרונות AI מתקדמים להחלפת מאות תהליכים תפעוליים.
יונתן פייטרה, מנכ"ל Great Place To Work, שיתף את סיפור הלקוח שלו: "רצינו שבמערכת אחת נוכל לעשות הכול, להוציא הן הצעת מחיר והן חשבונית מאותה המערכת. המערכת מציעה את הפתרונות ERP ו־CRM יחד, ולמעשה אני יודע הכול בכל רגע. היא גם יודעת לחשב מהר מאוד את ההזדמנויות שלנו: איפה אנחנו עומדים בתהליך ומה כדאי לעשות כדי להתקדם לשלב הבא.
"ישנם גם דברים נוחים מאוד כגון ההגדרות המונחות (guided setting), שדרכן אני יודע בדיוק מה התעריפים שלי ומה עלי לעשות בכל שלב בתהליך, הן במכירה והן בשירות. כמו כן מתקיימת אינטגרציה מלאה עם Outlook - הכול קורה דרך המייל ללא צורך להיכנס למערכות אחרות.
"כפי שאמרתי, רצינו פתרון שדרכו נוכל לבצע הכול, והפתרון החדש של SAP שהוטמע בהצלחה על ידי אברא, עושה זאת."
מימין: זאב ארליכמן, Customer Experience Senior Engineer ב־SAP ישראל, ליעד גוטנטג - סמנכ"ל מכירות SME ב־SAP, עידן לביא, מנהל תחום חדשנות בפתרונות SAP באברא, ויוי דלמן, מנהלת מכירות באברא, אבי שטיינהוף, EVP פתרונות SAP באברא, מיכל אורן, מנהלת לקוחות ב־SAP ישראל. צילום: מתן תמרקין
אילוסטרציה