מגה מיכשור
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

סטארט אפ חדש: אלגוריתם לזיהוי ולמיפוי הזדמנויות ניוד אוטומטי

02/05/2022
זמן קריאה: 1.5 דק'

דבר ידוע הוא שאם נרצה לבחור רכב, חופשה או אפילו בן/בת זוג וניכנס לאתר ייעודי, מיד נדרש לענות על שלל שאלות שיסייעו לאלגוריתם למצוא עבורנו את הדבר המתאים לנו ביותר. אולם, דווקא במוצרים הכלכליים המהותיים בחיינו – פנסיות, קופות גמל, קרנות השתלמות וחסכונות לטווח ארוך, אנחנו, הצרכנים, תלויים, לעיתים, באנשי מקצוע המשווקים מוצרים שאינם עולים, בהכרח, בקנה אחד עם צרכינו.   

סטארט אפ חדש, AROYA, אותו מוביל איציק בן ארויה, יועץ פנסיוני בעל ידע רב ו-32 שנות ניסיון בתחום, מבקש לחולל מהפכה בשוק הפנסיוני ע"י הטמעת מערכת חדשנית מבוססת אלגוריתם ייחודי, המאפשרת קבלת החלטות דינמיות, מקצועיות ומותאמות לקוח, בזמן אמת ובלחיצת כפתור.

תחום השיווק והייעוץ הפנסיוני הינו סבוך ומורכב. השוק כולל, בין היתר, מוצרים רבים מחברות שונות, היבטי רגולציה ותקנות שיש להתייחס אליהן. מיסוי, סוגי כיסויים ביטוחיים מגוונים השונים בהיקפם ובעלותם, ועוד. כל אלו דורשים זמן עבודה ארוך עד לקבלת ההחלטה הנכונה עבור הלקוח ולכן, לעיתים, היא מתקבלת על סמך ידע וניסיון חלקיים, מידע מצומצם לגבי כלל המוצרים בשוק ומכך החלטות הפוגעות בשירות שמקבל הצרכן הסופי. 

ב – AROYA פיתחו אלגוריתם למיפוי אוטומטי של מוצרים פנסיוניים והפקת אפשרויות ניוד אופטימליות, התואמות את התקנות, הרגולציה ואת צרכיו האישיים של הלקוח. האלגוריתם מבצע ניתוח מעמיק ודינמי ע״י עיבוד משתנים רבים לקבלת החלטות דינמיות בזמן אמת ולבסוף, אוטומציה של תהליך הניוד ובחירת אפשרות הניוד המתאימה ביותר ללקוח.

תועלותיה של המערכת למשווק הפנסיוני רבות. ראשית, זיהוי ואיתור של הזדמנויות ניוד ומכך עליה באחוזי הסגירה ובהגדלת הרווחיות. המערכת משקפת תועלות מהותיות ללקוח בצורה אובייקטיבית. הנגשה והצגת כלל התוכניות הפנסיוניות לרבות  ביטוח חיים ואובדן כושר עבודה ושאר המידע המקצועי הרלוונטי בפלטפורמה אחת. חיסכון בזמן יקר של בעל הרישיון הפנסיוני, ניתובו לסגירת עסקאות נוספות והורדת מפלס החשש של בעל הרישיון הפנסיוני.

היזמים הם איציק בן ארויה, יועץ פנסיוני בעל וותק של 32 שנים בענף הביטוח הנחשב בר סמכה בשוק הפנסיוני בישראל. בן ארויה שימש בעבר יו"ר לשכת היועצים הפנסיוניים בישראל והוא מרצה בכיר בגופים המוסדיים ובהם בנקים, בתי השקעות ותאגידי ביטוח.

מוטי הרשקו, סוכן ביטוח בעל ידע מקצועי רחב בכל ענפי הביטוח עם מעל 30 שנות ניסיון. סגן יו"ר הועדה הטכנולוגית בלשכת סוכני ביטוח. יוזם ומאפיין מערכות תוכנה שמטרתן הפקת תובנות עסקיות ממידע גולמי, אוטומציה של תהליכים, הגדלת מכירות ושיפור הרווחיות בתחומי הביטוח.

שמוליק אהרון, שימש בעבר מפקח ומנהל יחידת סוכנים בחברות ביטוח. בעלים של תוכנת CRM בשוק הביטוח מעל 22 שנה. מתמחה ביצירת מרכיבי תוכנה שמטרתם אוטומציה של תהליכים, הגדלת מכירות ושיפור הרווחיות בתחומי הביטוח.

רן כהן, משווק פנסיוני בעל 25 שנות ניסיון בעבודה מול ההנהלה הבכירה בגופי הביטוח הבכירים בישראל.  

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן