מגה מיכשור
חדשות
חדשות פיננסים
לעמוד קודם

Riskified מדווחת על התוצאות הפיננסיות ברבעון הראשון של 2022

29/05/2022
זמן קריאה: 1.5 דק'

Riskified, פלטפורמת ניהול סיכונים המאפשרת מסחר אלקטרוני ללא חיכוכים, הודיעה על תוצאות פיננסיות לשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ 2022. "אנו מרוצים מתוצאות הרבעון הראשון שלנו, המשקפות את ההשפעה של המשך הצמיחה בתוך בסיס הלקוחות הקיים שלנו, בשילוב עם הוספת לקוחות חדשים, כמו גם שיפור הגידול בנפח הסחורה ברוטו ובחיובים מסוחרי הכרטיסים והנסיעות שלנו." אמר עידו גל, מייסד שותף ומנכ"ל Riskified. "מכיוון שהרוב המכריע של הסוחרים ברחבי העולם עדיין מסתמכים על פתרונות פנימיים שאנו מחשיבים כאיטיים, לא מדויקים, יקרים ובלתי גמישים, אנו מאמינים שהשוק נותר בשל לשינוי משמעותי. אנחנו כבר רואים תשואות חיוביות ומומנטום מההשקעות הקודמות שלנו, ואנו נשארים ממוקדים בהזדמנויות שאנו מצפים מהן לספק החזר גבוה על ההשקעה עבור Riskified. המאמצים הממוקדים הללו כוללים חתירה להשגת נתח שוק גדול יותר בתעשיות חדשות ובאזורים גיאוגרפיים חדשים, והמשך ההרחבה של חבילת המוצרים שלנו כדי לעזור לסוחרים לנווט בנקודות חיכוך סמוכות בשוק המסחר האלקטרוני".

 

 

דגשים עסקיים ברבעון הראשון של 2022

*מינוף בסיס מגוון של תעשיות כדי ליהנות ממגמת הפתיחה מחדש: סוחרים קיימים החלו למכור כמויות משמעותיות של טיסות עבור חברות התעופה, כרטיסים לאירועים ומוצרים דומים בקטגוריית הכרטוס והנסיעות שלנו. כתוצאה מכך, נפח הסחורה ברוטו של Riskified מכרטוס ונסיעות גדל ב-291% במונחים של שנה לשנה.

*הוספת כמה מהקמעונאים המקוונים המובילים בעולם לפלטפורמה: כמה סוחרים חדשים בוורטיקאלים מבוססים הצטרפו לאקו סיסטם של Riskified, כולל אופנה יוקרתית, אופנה מהירה וקמעונאות מרובת ערוצים מגוונת. מבחינתה של Riskified חשיבות רבה יש להחתמה של אחד מקמעונאי האופנה המקוונים הגדולים בעולם שחולל מהפכה בתעשיית האופנה עם נוכחות ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם, מה שלדעתנו מרחיב עוד יותר את היקף העלייה במכירות הגדולה ממילא בתוך בסיס הלקוחות הקיים שלנו.

*ביצועים חזקים של אסטרטגיית Land & Expand: Riskified המשיכה לבצע בהצלחה את אסטרטגיית Land & Expand שלה, שלדעתנו מניעה רווחים בנפח הסחורה ברוטו ובטווח הארוך גם הרחבת הרווח הגולמי, ככל שההתקשרויות עם הלקוחות גדלות ומתבגרות. מספר לקוחות קיימים גדולים הרחיבו את הקשרים החוזיים שלהם על ידי הגשת אוכלוסיות הזמנות נוספות דרך הפלטפורמה שלנו.

"השנה שלנו מתחילה טוב, עם צמיחה ב- GMV ברבעון הראשון והצמיחה בהכנסות מונעות בעיקר על ידי המשך ההתרחבות של הפלטפורמה שלנו על פני סוחרים חדשים וקיימים, וחדירה לתעשיות וגיאוגרפיות מגוונות", אמרה  אמרה אגליקה דוטצ'בה, מנהלת כספים ראשית בריסקיפייד. "אנו מרוצים מהמומנטום שלנו, מעודדים מהצמיחה האחרונה בענף הכרטיסים והנסיעות, מההתרחבות הגיאוגרפית שלנו ומהזדמנויות הצמיחה ארוכות הטווח שלפנינו. אנו שומרים על התחזית הפיננסית לשנה כולה שעליה מסרנו בסוף פברואר. אנו מאמינים שגישה זו מאזנת את ההתלהבות שלנו מהמשך הצמיחה של העסק שלנו מול התנודתיות הכלכלית העולמית והחזרה של היקפי מסחר אלקטרוני רחבים יותר לרמות נורמליות לפני המגפה".

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן