מגה מיכשור
מדורים
בינה מלאכותית
לעמוד קודם

הנגשת עולמות הדיגיטל לפנסיונרים באמצעות בינה מלאכותית

07/02/2024
זמן קריאה: 1 דק'

פרויקט כנפיים, שמנגיש את עולמות האונליין והדיגיטל לאוכלוסיות ייעודיות כגון פנסיונרים, תוך רצון לסייע למי ששוק העבודה פלט אותם או למי שזקוקים להגדלת הפנסיה, מעניק הכשרה מקצועית בעולמות השיווק והפרסום הדיגיטלי, כדי לאפשר לאנשים לעבוד דרך האונליין. ההכשרה, המבוססת על מודל הצלחה בן עשרות שנים, מציידת את המשתתפים בכלים טכנולוגיים מתקדמים, בהם בינה מלאכותית, כדי לתת כלים מקצועיים נוספים שמהם אפשר להתפרנס.

אסף הנעמן הלל, מנכ"ל חברת נסיקה עסקית ויוזם פרויקט כנפיים: "בחרנו לחזק את אוכלוסיית הפנסיונרים ולהנגיש לה את עולם הדיגיטל כדי לתת לכולם כלים להתפרנס. מהפכת הבינה המלאכותית מאפשרת לנו לתת מענה לאתגרים שהיו בעבר והרחיקו אוכלוסיות רבות מהדיגיטל. היום אנחנו משלבים בינה מלאכותית ורואים בהפצת הבשורה שליחות."

פרויקט כנפיים מאפשר למשתתפיו ללמוד תוך זמן קצר את תחום הפרסום והשיווק בדיגיטל, שבו הביקוש במגמת עלייה מתמדת. במסגרת הפרויקט המשתתפים לומדים כיצד לקדם עסקים בקידום ממומן, לבנות דפי נחיתה, לנהל קמפיינים ברשתות החברתיות, להבין ממשק פרסום שמתאים לעסקים קטנים ולשלב בינה מלאכותית המאפשרת קיצור דרך ממשי.

בשל המציאות הכלכלית הגיעו פניות רבות לפרויקט כנפיים.

עוד אמר הנעמן הלל: "מתחילת מלחמת חרבות ברזל רבים נאלצו לחשב מסלול מחדש ולאתר דרכים חדשות כדי להמשיך לפרנס את משפחותיהם ולמזער את הפגיעה הכלכלית שחוו. ככל שההשלכות של המלחמה מהדהדות, יש אלפי פניות של משפחות המבקשות דרכים לייצר הכנסה כדי לשרוד ולשגשג בתקופות של אי ודאות.

"בזכות הפרויקט משפחות רבות המשיכו להתפרנס למרות המלחמה והקשיים שהיא הביאה איתה. כמו בתקופת הקורונה, כך בתקופת המלחמה - האינטרנט נשאר פתוח, ואנשים ממשיכים לצרוך דרך האונליין. לכן בחרנו להעמיק את הפרויקט ולתת כלים גם למי שחצו את גיל 60 ומרגישים לא רלוונטיים בעולם התעסוקה, להמשיך להתפרנס, להשתלב בענף השיווק הדיגיטלי שממשיך במגמת צמיחה, תוך ליווי צמוד ומתמשך שלנו."

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן