מגה מיכשור
ניוזלטר מגה מיכשור
ניוזלטר מגה מיכשור 14
לעמוד קודם

לנובו מכריזה על שיתוף פעולה עם אמן הקומיקס של מארוול

23/01/2023
זמן קריאה: 2.5 דק'

מחקר חדש שערכה לנובו חושף כי יותר ממחצית (52%) מהגיימרים מזדהים עם האלטר אגו המקוון שלהם יותר מאשר עם האני המציאותי. בהשראת הפרסונה הכפולה הזו חברה לנובו לאמן הקומיקס ומעצב המשחקים סלבה אספין כדי ליצור אוסף של מדבקות במהדורה מוגבלת שמשלבות את העולם המקוון. וזה שלא.

העולם הדיגיטלי הוא מעין מטריקס של העולם האמיתי, ואכן, המחקר שערכה לנובו מצא שגיימרים מרגישים את האני הכי אמיתי שלהם כשהם משחקים בבית (58%), במפגשים חברתיים עם חברים ובני משפחה (52%), או כשהם נוטלים חלק בפעילויות שקשורות בתחביבים אישיים ואינטרסים אחרים (46%).

מהמחקר עולה עוד כי כמעט 60% מהגיימרים בוחרים לנהל את חיי המשחק שלהם אחרי שעות העבודה, וכי עובדים במקצועות מסוימים מרגישים יותר בנוח בז'אנרים מסוימים של משחקים. על פי המחקר, עובדי רפואה ובריאות (42%), עובדי שוק הפיננסים (38%) ועובדי מדע (40%), מרגישים הכי בנוח כשהם משחקים במשחקים אסטרטגיים. לעומתם, עובדי תעשיית המחשבים מעדיפים משחקי תפקידים (45%) הז'אנר המועדף גם על אנשי הקריאייטיב (40%).

לגיימרים רבים יש חיים כפולים, אך לעתים רחוקות הם חוגגים את הכפילות הזו. בניסיון להביא לידי ביטוי את החיים הכפולים האלו, חיברה לנובו את מותג הגיימינג שלה Lenovo Legion ואת סלבה אספין, אמן קומיקס ומעצב משחקים, הידוע בעבודתו עם מארוול על דמויות כמו Deadpool, She-Hulk, X-Men ו-Wolverine, כדי ליצור סדרת מדבקות Second Skin.

"היה מדהים להיות חלק מהפרויקט הזה, שאפשר לי להתמכר לכל התשוקות שלי בעיצוב, משחק וטכנולוגיה. נהניתי מאוד מכל התהליך היצירתי, ומהעבודה הצמודה עם לנובו כדי לעצב את חמשת העיצובים הממחישים בצורה הטובה ביותר את תוצאות הסקר. כבר התאמתי באופן אישי את מחשב ה-Legion 7 שלי עם המדבקה שמייצגת את הכפילות בין 'האני המקצועי' שלי לבין האלטר אגו שלי במשחקים, ואני לא יכול לחכות לראות איך העיצובים האלה יהפכו לחלק מהניידים של אלפי משתמשים", אמר אספין.

 

צילום: יח"צ

 

המדבקות מביאות לידי ביטוי את הדרך בה החיים שלנו היו נראים אם היינו מאמצים את האני האותנטי המקוון שלנו - מקוסם שרץ לשתות קפה ועד אביר שבודק את המלאי הרפואי שלו, המדבקות הללו נועדו לעודד גיימרים לאמץ את האלטר אגו שלהם, ולא משנה לאיזה עור הם נכנסים.

"נהנינו לעבוד עם סלבה על קמפיין Second Skin. כמותג שתמיד נלהב לתמוך בגיימרים ולעודדם לעשות דברים מדהימים -בחיים, וגם בזמן משחקים - השאיפה שלנו היא שמדבקות Second Skin יעודדו את חברי הקהילה שלנו לאמץ את האני האותנטי שלהם, בין אם בעבודה או באמצע קרב באטל רויאל. מדבקות למחשב נייד הן ביטוי לאישיות שלנו ובעיצובים אלו הצליח סלבה לתפוס את ההתנגשות בין שני העולמות בצורה מבריקה. אנחנו מקווים שהן יפיצו שמחה כפי שהן גרמו לנו לשמוח", אמר אלברטו ספינלי, סמנכ"ל השיווק של לנובו EMEA.

"מחקר זה מצביע על אמת חשובה לגבי תפקידן של חוויות המשחק בחייהם של גיימרים כמקור של כיף, חיבור חברתי עשיר וביטוי עצמי אמיתי. הקהילות שנוצרות סביב משחקים וחוויות משחק שונות מכל דבר אחר, ואנחנו שמחים לשתף פעולה עם לנובו ולאפשר לשחקנים להביא את האני האמיתי שלהם להיבטים אחרים של חייהם באמצעות המדבקות הללו", הוסיף כריסטיאן דוצאור, מנהל שיווק ראש של AMD ב-EMEA.

את המדבקה הסופית משאירה לנובו לעיצוב של קהילת Legion Gaming. כל אחד מכם מוזמן לשלוח סקיצה אישית כפולה משלו, באמצעות תגובה לשרשור בקהילה והעלאת הגרפיקה. המועד האחרון להגשות הוא ה-26 בינואר 2023, ואז, סלבה בעצמו יבחר באופן אישי את העיצוב המועדף עליו לפני שיתחיל לעבוד עם הזוכה כדי להפוך את הקונספט לעיצוב ה-Second Skin האחרון.

לפרטים נוספים

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן