מגה מיכשור
ניוזלטר מגה מיכשור
ניוזלטר מגה מיכשור 19
לעמוד קודם

Pixalate: טכנולוגיית זיהוי וחסימה של MFA

27/11/2023
זמן קריאה: 3 דק'

Pixalate, פלטפורמת אנליטיקה מובילה בשוק העולמי להגנה מפני הונאות באמצעות מודעות, פרטיות ותאימות רגולטורית, השיקה טכנולוגיית Made for Advertising (MFA) לזיהוי וחסימה של אתרי MFA, CTV ואפליקציות מובייל. פתרון ה-MFA מדרג אתרים, CTV ואפליקציות מובייל עם סיכון בדרגת MFA גבוהה, בינונית או נמוכה. תכונה חדשה זו זמינה כבטא ברחבי חבילת המוצרים של Pixalate.

הטכנולוגיה דוגמת את ההיסטוריה של נתוני עסקאות פרוגרמטיות פתוחות בכל האפליקציות, הדפים וכתובות האתרים. הערכת ה-MFA של Pixalate מאוקטובר 2023 סימנה יותר מ-15,000 אתרי MFA ואפליקציות ברמת סיכון גבוהה. אתרי אינטרנט ואפליקציות MFA יכולים להכיל טכניקות פרסום חודרניות כגון מודעות קופצות, סרטוני הפעלה אוטומטית או מודעות המגבילות את הגישה לתוכן. הדבר גורם לרוב ליחס פרסום/תשומת לב גרוע.

עם השקת התכונה חדשה הזו, Pixalate מטפלת בניואנסים של MFA ב-CTV ובאפליקציות מובייל על ידי שילוב מדדים מעבר לקצב הריענון של המודעות והצפיפות שלהן, כולל גיל האפליקציה, שיעורי תנועה לא חוקית (IVT), דירוגי משתמשים ודירוגי פופולריות. Pixalate משתמשת בטכניקות סטטיסטיות כגון תיאורים חד-משתנים/רב-משתנים ואנליטיקה באמצעות עקומת גאוס כדי להקצות סיכון בדרגת MFA גבוהה, בינונית או נמוכה לאתרי אינטרנט, CTV ואפליקציות למובייל.

טכנולוגיית הערכת סיכוני MFA של Pixalate משתמשת בנקודות הנתונים שלהלן, ומאפשרת לקוני מודעות להתאים את סף הסיכון של MFA.

הגדרת סיכון MFA וקריטריונים לאפליקציית טלוויזיה מקושרת: סיכון MFA - הערכת Pixalate לגבי רמת הסיכון (גבוהה, בינונית או נמוכה) של אפליקציית CTV שנחשבת כ-MFA; קצב הריענון של המודעה - מספר ההופעות של המודעה שנצפו בכל מכשיר, לשעה; גיל האפליקציה ב-App Store; IVT אחוז מהאפליקציה על פני אזורים; ציון הפופולריות של Pixalate בעבור האפליקציה; מספר ביקורות.

הגדרת סיכון MFA וקריטריונים לאפליקציה למובייל: סיכון MFA - הערכת Pixalate לגבי רמת הסיכון (גבוהה, בינונית או נמוכה) של האפליקציה למובייל שנחשבת כ-MFA; קצב ריענון מודעה - מספר ההופעות של מודעה שנצפו בכל מכשיר, לשעה; גיל האפליקציה ב-App Store; IVT אחוז מהאפליקציה על פני אזורים; ציון הפופולריות של Pixalate בעבור האפליקציה; מספר ביקורות.

 

 

הגדרת סיכון MFA וקריטריונים לאתר: סיכון MFA - הערכת Pixalate לגבי רמת הסיכון (גבוהה, בינונית או נמוכה) של האתר שנחשב כ-MFA; שיעור צפיפות המודעה - מספר מיקומי המודעות שנצפו בכל מכשיר, לדקה; קצב ריענון מודעה - מספר ההופעות של מודעה שנצפו בכל מכשיר, לדקה; נפח התנועה שמקורה במקורות בתשלום (מודעות); נפח התנועה שמקורה במדיה חברתית.

דוגמאות ל-Made for Advertising באתרי אינטרנט, CTV ואפליקציות מובייל:

* דוגמה לאפליקציית MFA לנייד: MFA שנצפתה על ידי Pixalate באפליקציה לנייד מציגה מודעות שחוסמות את תוכן האפליקציות, מקדמות לחיצות לא מאושרות ממשתמשים ולכן פוגעת בתפקודיות האפליקציה המשתמעת.

* דוגמה לאפליקציית MFA CTV: Pixalate צפה באפליקציית MFA CTV שהציגה מודעות וידאו קטנות בגודל של תמונות ממוזערות במקום מודעות במסך מלא. הסרטונים רצים גב אל גב, מושתקים, וכל הזמן בפינה של המסך שמכסה על תוכן ה-CTV המיועד.

* דוגמה לאתר MFA: אתר MFA לדוגמה עמד בקריטריונים של Pixalate בעבור MFA בהתבסס על מספר מיקומי המודעות, קצב ריענון המודעה וסוגי מקורות התנועה.

זיהוי MFA וחסימה בזמן אמת:

* טכנולוגיית חסימת MFA: הזנות נתונים ברורים בעבור אפליקציות MFA למובייל, אפליקציות CTV ואתרי אינטרנט - פילוח לפי סיכון בינוני וגבוה, זמינות באמצעות API או FTP לביצועים גבוהים והשהייה נמוכה.

* הערכת סיכונים של MFA ב-Media Ratings Terminal: ככלי המודיעין של שרשרת אספקת המודעות של Pixalate, Media Ratings Terminal (MRT), כולל כעת הערכות סיכונים של MFA.

* דו"חות MFA בלוח המחוונים האנליטי: לוח המחוונים האנליטי שלאחר הצעות המחיר של Pixalate יספק ללקוחות תובנות לגבי ההשפעה של אתרים ואפליקציות MFA על תנועת הצד הראשון שלהם.

* תובנות MFA באמצעות ממשקי API: ה-Enrichment API שכלול בחבילת Ad Trust and Safety API בשירות עצמי של Pixalate, כולל כעת תובנות MFA הקשורות לאפליקציות אתרים, מובייל ו-CTV. התובנות כוללות דרגת סיכון MFA כוללת של ה-MFA ופרטים המשפיעים על סיכון ה-MFA כגון צפיפות מודעה, קצב ריענון המודעות, גיל האפליקציה ותנועה בתשלום.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן