מגה מיכשור
ניוזלטר מגה מיכשור
ניוזלטר מגה מיכשור 25
לעמוד קודם

הפרויקט שמנגיש את עולמות הדיגיטל לחרדים משלב לראשונה בינה מלאכותית

12/02/2024
זמן קריאה: 1.5 דק'

פרויקט כנפיים, הפרויקט שמנגיש את עולמות האונליין והדיגיטל לאוכלוסיות ייעודיות כמו למשל לחברה החרדית, תוך רצון לסייע למי ששוק העבודה פלט אותם או למי שזקוקים להגדלת הפנסיה. הפרויקט מעניק הכשרה מקצועית בעולמות השיווק והפרסום הדיגיטלי, במטרה לתת לציבור המצטרף לעבוד דרך האונליין. ההכשרה, המבוססת על מודל הצלחה בן עשרות שנים, מציידת את המשתתפים בכלים טכנולוגיים מתקדמים בהם בינה מלאכותית וAI כדי לתת כלים מקצועיים נוספים שמהם ניתן להתפרנס.

אסף הנעמן הלל, מנכ"ל חברת נסיקה עסקית, יוזם הפרויקט: "בחרנו לחזק את החברה החרדית ולהנגיש עבורה את עולם הדיגיטל, כדי לתת לכולם כלים להתפרנס. מהפכת הבינה המלאכותית מאפשרת לנו לתת מענה לאתגרים שהיו בעבר והרחיקו אוכלוסיות רבות מהדיגיטל. היום אנחנו משלבים בינה מלאכותית ורואים בהפצת הבשורה - שליחות".

פרויקט כנפיים מאפשר למשתתפיו ללמוד תוך זמן קצר את תחום הפרסום והשיווק בדיגיטל, בו הביקוש במגמת עליה מתמדת. במסגרת הפרויקט לומדים המשתתפים כיצד לקדם עסקים בקידום ממומן, לבנות דפי נחיתה, לנהל קמפיינים ברשתות החברתיות, להבין ממשק פרסום שמתאים לעסקים קטנים ולשלב בינה מלאכותית, המאפשרת קיצור דרך משמעותי.

המציאות הכלכלית הנוכחית שהתגברה בעקבות המלחמה הביאה לפניות רבות לפרויקט כנפיים.

אסף הנעמן הלל מוסיף: "מתחילת מלחמת חרבות ברזל רבים נאלצו לחשב מסלול מחדש ולאתר דרכים חדשות כדי להמשיך לפרנס את משפחתם ולמזער את הפגיעה הכלכלית שחוו. ככל שההשלכות של המלחמה מהדהדות, אנו רואים אלפי פניות של משפחות המבקשים דרכים לייצר הכנסה, זאת על מנת לשרוד ולשגשג בתקופות של אי ודאות. בזכות הפרויקט, משפחות רבות המשיכו להתפרנס למרות המלחמה והקשיים שהיא הביאה איתה. כמו בתקופת הקורונה, גם בתקופת המלחמה - מי שנשאר פתוח הוא האינטרנט ואנשים ממשיכים לצרוך דרך האונליין, לכן בחרנו להעמיק את הפרויקט ולתת כלים גם לחברה החרדית, כדי לתת כלים להשתלב בענף השיווק הדיגיטלי שממשיך במגמת הצמיחה, תוך ליווי צמוד ומתמשך שלנו".

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן