מגה מיכשור
ניוזלטר מגה מיכשור
ניוזלטר מגה מיכשור 27
לעמוד קודם

טכנולוגיה מהפכנית מבוססת בינה מלאכותית לתרגום קולי בזמן אמת ב-75 שפות וב-200 ניבים

13/03/2024
זמן קריאה: 2.5 דק'

Alorica Inc, חברה מובילה בעולם בתחום חוויית הלקוחות (CX), הכריזה על השקת שירות ReVoLT (תרגום קולי בזמן אמת), אשר מסיר את מחסומי השפה במהלך אינטראקציה חיה עם הלקוח. שירות זה עומד במרכז Alorica Clear, חבילה של פתרונות מונעי בינה מלאכותית המחוללים במהפכה בדרך בה עסקים מתקשרים עם בסיס לקוחותיהם באמצעות תרגום קולי מובנה, לוקליזציה של מבטא וביטול רעשי רקע. השירותים מתאפשרים הודות לפלטפורמה בלעדית לעיבוד שפתי אשר מחילה בינה מלאכותית להקניית יכולות תרגום ממוקדות חוויית לקוח רב שפתית בערוצי הדיגיטל והקול.

חברות המתאימות אישית חוויית לקוח מקומית נדרשות להתמודד עם מחסומי שפה וניואנסים תרבותיים שהופכים את הפעילות למורכבת יותר ומעיבים על התשואה. הטכנולוגיה ReVoLT מונעת את נקודות הקושי הללו באמצעות אספקה של תרגום לשוני דו כיווני בזמן אמת, ב-75 שפות. ארגונים המטמיעים טכנולוגיה זו יכולים להגדיר את פעילות השירות שלהם בכל מקום ולהציע ללקוחות מכל העולם תמיכה בשפתם, תוך שיפור השירות והוזלה של עד 50% בעלויות.

"הדרישה לשירות רב לשוני עצומה, זאת משום שאנו חיים בעולם מקושר בו מותגים פונים לצרכנים באמצעות חוויה מותאמת אישית", אמר מייק קליפטון, מנהל צמיחה וטרנספורמציה ראשי ב-Alorica. "הערך של הלוקליזציה עבור לקוחות גבוה, אך מנהיגי CX מתקשים למדרג את מרכזי יצירת הקשר שלהם ביעילות כאשר הם עושים זאת באזורים גאוגרפיים מרובים. בעבר, תמיכה רב לשונית חייבה תורמים או אתרים מפוצלים, מה שהוסיף מורכבות ועלויות במקביל לפגיעה באיכות. ReVoLT היא התשובה האסטרטגית שלנו לצורך הולך וגדל זה, היא מעצימה את לקוחותינו ומאפשרת להם לספק תמיכת לקוחות יעילה ורגישה מבחינה תרבותית, ממקום אחד, תוך חיסכון משמעותי ושיפור השירות ".

על פי הנתונים בענף, 29 אחוז מהעסקים מאבדים לקוחות משום שהם אינם מציעים תמיכה רב לשונית, ו-70 אחוז ממשתמשי הקצה מציינים כי הם חשים נאמנות רבה יותר כלפי חברות שמספקות שירותים בשפה הטבעית שלהם. Alorica Clear מעשירה את האינטראקציה עם הלקוח ומשפרת את ההישגים העסקיים באמצעות עוצמת הטרנספורמציה של הבינה המלאכותית, תרגום מכונה ומודלי שפה גדולים.

חבילת פתרונות Alorica Clear מונעת את החיכוך שקיים באספקת CX גלובלית באמצעות:

  • תרגום קולי בזמן אמת - ReVoLT מציעה תרגום קולי דו כיווני, תיקון שגיאות דקדוק ותעתיק ב-75 שפות ו-200 ניבים, עם יכולות מדרוג ואבטחה גבוהות.
  • תרגום דיגיטלי - המערכת תומכת בלמעלה מ-100 שפות וניבים, והסוכנים יכולים לספק טרנזקציות דיגיטליות רב לשוניות ונטולות שיבושים באמצעות צ'אט, דואר אלקטרוני ומסמכים.
  • סייע קוגניטיבי רב לשוני - מפרש ומפענח בקשות באופן דיגיטלי בלמעלה מ-100 שפות. הסייע אומן באופן ייחודי למיתוג קול ויעדים.
  • לוקליזציית מבטא - משפר את המבטא של נציגים במהלך אינטראקציות חיות, תוך התאמה לשפת האם של הלקוח במטרה לוודא הבנה.
  • ביטול רעשים - מונע רעשי רקע והסחות דעת, מותאם אישית ל-Alorica Anywhere, פתרון העבודה מהבית של החברה.

"אנו סבורים שהתאמה אישית של השפה היא אחד מהיישומים האטרקטיביים ביותר של טכנולוגיה בלעדית זו, היא מסירה מחסומים ישנים ומציעה שירות בהתאמה מקומית תוך שמירה על איכות גבוהה ויעילות. תרגום קולי בזמן אמת משלב את המחויבות של החברה לחוויית לקוח יעילה ונטולת שיבושים, ללא תלות בהבדלי שפה", שיתף קליפטון.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן