מגה משאיות
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

700,000 דגמי איווקו דיילי במפעל בספרד

06/04/2022
זמן קריאה: 1 דק'

מפעל הייצור של איווקו בעיר וייאדוליד (Valladolid) בספרד, המייצר את מסחריות מדגמי איווקו דיילי (Daily) ותאי נהג המיועדים למשאיות כבדות מסדרת איווקו S-WAY, הגיע לציון אבן דרך לאחר שייצר 700,000 רכבי איווקו דיילי. למעשה זו חגיגה כפולה, שכן תחילת פעילות הייצור בוייאדוליד החלה לפני 30 שנה.

באיווקו רואים בחגיגה הכפולה עדות לאיכות וליעילות של המפעל, שהתפתח בשלושת העשורים האחרונים, וכעת מיקם את עצמו בתעשייה המתפתחת ביותר - תעשייה 4.0 (Industry 4.0). המשמעות היא נקיטת מדיניות לשיפור מתמיד של הפעילות, תוך הגברה של היעילות, האיכות וההתאמה לצרכי הענף, תוך קידום חדשנות בכוח העבודה.

מפעל וייאדוליד, שנבנה ב-1955, נרכש על ידי איווקו בספטמבר 1990 לאחר שהיה בבעלות חברות אחדות. מיד עם הרכישה החלה איווקו לייצר את דגם דיילי. כיום היא מייצרת 140 רכבים מדגמי איווקו דיילי (דגם עם יותר מ-6,000 גרסאות מוצר) ו-150 תאי נהג בעבור IVECO S-WAY מדי יום. מפעל איווקו בוייאדוליד מעסיק כ-1,100 עובדים ונחשב לאחת מחברות הרכב המובילות באזור קסטיליה וליאון.

עם יותר מארבעים שנות פיתוח, איווקו דיילי צבר מוניטין. יותר משלושה מיליון כלי רכב מדגם זה, המיוצרים בשלוש יבשות, נוסעים בכבישים של 110 מדינות ומלמדים על הפופולריות של מגוון מוצרים זה ועל יכולת המותג להסתגל במהירות לצרכים הספציפיים של לקוחות ברחבי העולם.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן