לברידג'סטון צמיג למחצבות
המחלקה האמריקנית של חברת ברידג'סטון (Bridgestone Americas) תשיק צמיג חצץ מסוג 27.00R49 VRDU (V-Steel Rock Deep Ultra) בתערוכה התעשייתית Aggregate Academy & Expo/AGG1 שתתקיים בסנט לואיס שבמדינת מיזורי האמריקנית. VRDU הוא הצמיג הראשון שתוכנן ויוצר על ידי ברידג'סטון בטכנולוגיה חדשה, מאסטרקור (MASTERCORE), והוקנו לו הסטנדרטים הטכניים הגבוהים של ברידג'סטון. הצמיג מתוכנן לעבודות עפר ולציוד מכני כבד, לעבודה על אבן, ויוצע בארבע תרכובות, כולן מותאמות לדרישות הטכניות הייחודיות של עבודה במחצבות.
לצמיג של ברידג'סטון כמה תכונות טכניות ופיזיות בולטות שהופכות אותו לאופציה אופטימלית למשאיות פרקיות. קודם כל, עומק הסוליה, העמוקה ב-35% בערך מסוליה של צמיגים סטנדרטיים, כדי לספק למשאיות פרקיות כבדות אחיזה ומשיכה טובות יותר על קרקע מאתגרת, בעיקר על שטח אבנים של מחצבות ושטחי עבודה שאינם מסודרים. מבנה הסוליה משפר את האמינות ואריכות העבודה של הצמיג.
לפי נתונים סטטיסטיים וטכניים רשמיים, חיי השירות של הצמיג התארכו ב-26% בהשוואה לדגם הקודם, ברידג'סטון VRLS2. טכנולוגיית מאסטרקור משפרת את המבנה הטכני של הצמיג והוא מסוגל לעמוד במשקלים ובלחצים ממשיים. הצמיג מתמודד עם משקלים ולחץ פיזי גדולים ב-10% בערך מצמיגי ברידג'סטון סטנדרטיים.
רוב זייברט (Rob Seibert), הנשיא של מחלקת השטח של ברידג'סטון בנציגות האמריקנית של החברה, אומר: "טכנולוגיית מאסטרקור מדגישה את השאיפה שלנו כחברה וכספקית טכנית לעזור לקבלנים ולעובדי שטח לנוע יותר ולהפעיל את המכונות והמכשירים בדרך אפקטיבית וחסכונית."
הטכנולוגיה משתלבת בענף המשאיות לאחר היא קיימת כבר שנים רבות בתחום הכרייה. צמיגי ברידג'סטון מסדרת מאסטרקור עמידים בתנאי עבודה מאתגרים ובעלי ביצועים וערך טכני רב.