מגה פרמיום
חדשות
חדשות חשמליות
לעמוד קודם

אודי SQ8 חשמלי בגרסה ספורטיבית

25/07/2023
זמן קריאה: 1.5 דק'

חטיבת אודי (Audi) מבית צ'מפיון מוטורס מנחיתה בישראל את גרסת הקצה הספורטיבית SQ8 Sportback e-tron. מחיר הרכב יהיה 719,000 ₪ בתוספת אגרת רישוי של 558 שקלים.

בדומה לגרסאות S של הדגמים החשמליים של Audi, גרסת S של Q8 e-tron זמינה עם קונספט שלושת המנועים החשמליים (שניים בגרסת הספורטבק הרגילה), מנוע אחד בסרן הקדמי ושני מנועים בסרנים האחוריים. המנוע הקדמי במצב boost מספק 157kW (מצב סטנדרט 124kW). אחד מהמנועים האחוריים מספק 138kW (מצב סטנדרט 98kW). תוספת כוח זו מספקת לרכב 503 כ"ס ומומנט של 99.2 קג"מ (נתונים במצב boost). התאוצה מאפס למאה קמ"ש היא 4.5 שניות. ל-SQ8 Sportback e-tron טווח נסיעה מרבי של עד 442 ק"מ (נתוני WLTP).

הרכב משלב היגוי פרוגרסיבי והנעת quattro לארבעת הגלגלים, כולל דיפרנציאל מרכזי בנעילה עצמית ודיפרנציאל ספורטיבי המחלק באופן אקטיבי את המומנט בין הגלגלים האחוריים בפניות חדות.

העיצוב החיצוני של הרכב מבליט את נוכחותו בכביש. הגריל רחב יותר, כונסי האוויר זקופים יותר, ופנסים עם תאורת LED Matrix משתלבים לקו מתאר ייחודי. לרכב תאורת LED אחורית עם איתות דינמי, חלון גג פנורמי חשמלי, תאורת LED ייחודית לסמל קדמי וספוילר אחורי. בחבילת העיצוב החיצונית High-Gloss קליפרים בצבע אדום עם סמל S, חישוק 5 זרועות בעיצוב כוכב יהלום בגוון אפור גרפיט וגלגלי 21 אינץ'.

בחלל הפנימי עיצוב עדכני עם לוח מחוונים דיגיטלי (Audi Virtual Cockpit) בגודל 12.3" בתוספת ממשק MMI Touch עם מסך עליון בגודל 10.1 אינץ' ומסך תחתון בגודל 8".

האבזור נרחב ועשיר: מערכת סאונד פרמיום Bang & Olufsen עם 16רמקולים ו-15 ערוצים בהספק 705W בטכנולוגיית D3, שקעי USB אחוריים, הגה 3 זרועות עם שליטה על מערכת המולטימדיה ועל ה-Recuperation stages, מושבי ספורט קדמיים עם כוונון חשמלי, זיכרון ותמיכה לגב התחתון כולל חימום, מראות חיצוניות מתכהות ומתקפלות עם כוונון חשמלי, חימום וזיכרונות, שמשות אקוסטיות לבידוד רעש חיצוני, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורי שליטה, מפתח חכם, חבילת תאורה פנימית מורחבת, משטח טעינה אלחוטי למכשיר סלולרי, תאורת LED Welcome Lights בעת פתיחת הדלתות וסגירה רכה (Servo) לדלתות.

בחבילת הבטיחות של אודי SQ8 Sportback e-tron מגוון רחב של מערכות עזר לנהג כסטנדרט: ניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום, סיוע במניעת התנגשות מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בזיהוי כלי רכב בשטח המת, בקרה אקטיבית על סטייה מנתיב, סיוע בכניסה לצומת, מצלמות היקפיות 360, חניה אוטומטית וחיישני חניה היקפיים.

 

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן