מגה פרמיום
חדשות
חדשות חשמליות
לעמוד קודם

תחילת השיווק של סדרה 7 החדשה

28/11/2022
זמן קריאה: 4 דק'

הדור הנוכחי של מכונית הפאר מסדרה 7 מציב סטנדרט גבוה בסגמנט היוקרה, תוך שימוש בחומרי גלם חדשים ושפת עיצוב חדשה, והענקה של נוחות עילאית, חוויית-קצה דיגיטלית וחוויית נהיגה מושלמת.

סדרה 7 תהיה זמינה בשלב הראשון בגרסה החשמלית i7, ובמשך הרבעון הראשון של 2023 יוצעו גם דגמי PHEV (750e xDrive/M760e xDrive) במחיר מ-990 אלף ₪.

לדור השביעי של סדרה 7 מערכות חדשניות וחלוציות, ממשקי הפעלה אינטואיטיביים וקישוריות חכמה. הוא מעוצב תוך שמירה על האיזון העדין שבין יכולות דינמיות ונוחות, עם מיקוד בעיקרון הקיימות בתוך שרשרת האספקה ותהליכי הייצור ושימוש נרחב בחומרים טבעיים וממוחזרים.

הדגם החדש מוצע עם צמיחה ניכרת בממדים: אורך של 5.4 מטרים וגובה של כמעט 1.6 מטרים מייצרים נוכחות. סדרה 7 החדשה מיוצרת אך ורק בתצורה אחת – ארוכה, גדולה בהרבה מדגם Long היוצא באורך, ברוחב ובגובה. אלו מאפשרים מרווח יוצא דופן בחלל הפנים. נפחי תא המטען בכל הגרסאות, ללא קשר לתצורת ההנעה, גדלו מאוד והם מהגדולים בקטגוריה: 500 ליטר בדגם i7 ו-525 ליטר בדגמי פלאג אין.

חלקה הקדמי של סדרה 7 החדשה נשלט באמצעות מספר אלמנטים המאפיינים את המותג ומייצגים את שפת העיצוב החדשה של דגמי העילית: גריל כליות עוצמתי אנכי עם מסגרת מוארת ופנסים ראשיים מפוצלים. החלק העליון והבולט משרת את תאורת היום, ופנסי הדרך הראשיים (LED אדפטיבי) מוסתרים תחתם. פנסי קריסטל, אשר פותחו עם חברת Swarovski, יוצרים אפקט מרהיב בהשראת נצנוצי יהלומים בעת התקרבות לרכב.

ממבט צד, סדרה 7 משדרת אלגנטיות. לאורך צדי המכונית שני קווים מוקפדים, היוצרים תחושה של תנועה. בחלק האחורי פנסי LED דקים, היוצרים קו תאורה אלגנטי הנמתח לצדי המכונית ומחולק על ידי קווים אופקיים-מדויקים. למכונית גג זכוכית פנורמי (שאינו נפתח).

סדרה 7 החדשה מוצעת עם כמה חבילות עיצוב: Pure Excellence, השופעת בגימורי כרום ומראה אלגנטי, חבילת M-Sport הספורטיבית וחבילת M-Sport Pro על טהרת הצבע השחור.

למכונית תאורת קבלת פנים דינמית, ולדלתות הרכב אופציה לפתיחה אוטומטית. גישת התכנון Shy Tech מפחיתה את הלחצנים וכפתורי הבקרה למינימום. במרכז תא הנוסעים נמצא סרגל אינטראקטיבי חדש, אשר נפרש לרוחבו של לוח המכשירים, עד לדיפוני הדלתות. הוא כולל אפשרות לשליטה ובקרה על מגוון מערכות, ובה בעת משמש כאלמנט עיצובי מיוחד וכמקור לתאורת האווירה הדינמית. עוד כלולים: בקרת אקלים אוטומטית עם ארבעה אזורים, גימורי קריסטל וגלגל הגה חדש.

הצג הקמור הוא מסך דיגיטלי המורכב מלוח מחוונים בגודל 12.3 אינץ' ומסך בקרה מרכזי בגודל 14.9 אינץ' המחוברים יחד ונשלטים על ידי מערכת ההפעלה OS8, ממערכות ההפעלה המתקדמות ביותר בתעשיית הרכב. המערכת החדשה מאפשרת לנהג ולנוסעים שליטה אינטואיטיבית במכונית, במערכות הבידור, המידע והתקשורת, והפעלה של פעולות רבות בעזרת מגע או קול.

למושבים הקדמיים הסטנדרטיים החדשים הפעלה חשמלית מורחבת, והם כוללים פעולות חימום, אוורור ועיסוי עם 8 תוכניות ומגוון ריפודים. בסיס גלגלים ארוך במיוחד של 3,215 מ"מ מייצר מרווח עצום לנוסעים במושבים האחוריים. אלה ייהנו גם מתפעול חשמלי מורחב, חימום, אוורור ואופציה לפעולת עיסוי עם תמיכה לרגליים באמצעות הדום חשמלי נפתח. עוד מאחור: חלון גג זכוכית פנורמי מואר ומסכי מגע בגודל 5.5 אינץ' בדלתות האחוריות, לשליטה בכל הפעולות של המושבים, הווילונות, בקרת האקלים ועוד.

 

 

את בורר מצבי הנהיגה הקלסי מחליפה מערכת My Modes החדשה, אשר שולטת לא רק במערכות המכניות של הרכב (מנוע, תיבת הילוכים, מתלים) אלא מקשרת בין מערכות אלו לבין התצוגות, האווירה, האקלים והשמע בתא הנוסעים. עם פועלת עם המסייע האישי החכם של BMW ומסכי הבקרה בדלתות האחוריות. לאלו מצטרפת מערכת שמע היקפית מתקדמת מבית Bowers & Wilkins הכוללת עד 39 רמקולים.

הגרסה החשמלית המלאה מצוידת בשני מנועים חשמליים המפיקים יחד הספק של 544 כ"ס וטווח נסיעה עד 625 ק"מ. המיאוץ הקלאסי מ-0 ל-100 אורך 4.7 שניות, והטעינה יכולה להתבצע בעמדות טעינה בזרם ישר (DC) בעוצמה של עד 195 קו"ט. טעינה בעזרת עמדה מסוג זה למשך 10 דקות תגדיל את טווח הנסיעה ב-170 ק"מ.

בתחילת השנה הבאה יצטרפו להיצע המשווק בישראל גרסאות פלאג-אין הייבריד: גרסת e xDrive750 כפולת ההנעה עם הספק משולב של 490 כ"ס, אשר מחליפה את גרסת e745 של הדגם הקודם והשנייה, וגרסת הקצה M760e xDrive מבית חטיבת M הספורטיבית של היצרן, עם הספק כולל של 571 כ"ס. הגרסאות יאפשרו נהיגה של עד 89 ק"מ על חשמל בלבד, תוך שיפור ההספק הכולל של מערכת ההינע והפחתה של תצרוכת הדלק ופליטת המזהמים.

למכונית מתלי אוויר אדפטיביים כסטנדרט ומערכת היגוי אקטיבית לגלגלים האחוריים. המבחר הגדול ביותר שהוצע אי-פעם במכונית של BMW של מערכות לנהיגה אוטומטית ברמה 3, שהן חלק מחבילת הבטיחות המתקדמת ביותר, יהיה זמין בכל הגרסאות שישווקו בישראל כסטנדרט, וכך גם חבילת העזר לחניה, הכוללת מערך חניה אוטונומי, מערכת עזר לנסיעה לאחור ומערך מצלמות היקפיות עם מבט 3D מסביב לרכב.

לדגם i7 שתי רמות גימור הנבדלות זו מזו בחבילות העיצוב ובמערך הישיבה מאחור:

רמת גימור Ultimate כוללת את חבילת העיצוב Pure Excellence עם גימורי כרום חיצוניים למראה אלגנטי, חישוקי "21, גימור עץ בתא הנוסעים ודיפון גג פנימי מאלקנטרה. ליושבים מאחור - הפעלה חשמלית מורחבת של המושבים, חימום, אוורור ועיסוי. הדום חשמלי מובנה במושב הימני האחורי עם אפשרות כוונון מורחבת, לתנוחת ישיבה של מחלקה ראשונה.

רמת גימור M-Ultimate כוללת חבילת עיצוב ספורטיבית, עם פגושים אגרסיביים, גימורים בשחור מבריק, חישוקי "21 דו-גווניים, בלמי M בכחול כהה, ספי כניסה מוארים וגימור עץ כהה בתא הנוסעים. ליושבים מאחור - מושבי Multifunctional הכוללים הפעלה חשמלית מורחבת וחימום מושבים. קונסולה אחורית מתקפלת תורמת לנוחות.

גרסאות הפלאג אין יוצעו בישראל בשתי תצורות הנעה וב-3 רמות גימור: גרסת e xDrive750 תשווק בשתי רמות גימור: Elegant ו-M-Expressive. גרסת M760e xDrive תשווק ברמת גימור M-Expressive.

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן