מגה פרמיום
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

ZCG מודיעה על המשך שותפות עם Scuderia Ferrari

12/02/2024
זמן קריאה: 1.5 דק'

Z Capital Group (ZCG) חתמה כשותפה בצוות עם סקודריה פרארי (Scuderia Ferrari) לעונת פורמולה 1 לשנת 2024. המחויבות תמשיך את השותפות המוצלחת בין ZCG ל-Scuderia Ferrari, שהחלה בשנת 2023.

השותפות של 2023 כללה יוזמות שיתופיות וחדשניות רבות. בעונת פורמולה 1 לשנת 2024, חברת ZCG שואפת לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם Scuderia Ferrari כדי להרחיב את היוזמות האלו ולמצוא דרכים חדשות ויצירתיות לעניין את מעריצי פורמולה 1 ברחבי העולם בעקבות החשיפה הבינלאומית של ZCG.

Scuderia Ferrari חושפת את מכונית פורמולה 1 לשנת 2024 שלה ביום שלישי, 13 בפברואר 2024. כשותפה בקבוצה, ZCG תציג את הלוגו שלה באופן בולט על גבי הלבוש לאורך אליפות העולם בפורמולה 1 לשנת 2024, מהגראנד פרי של בחריין ב-2 במרס. שותפות זו כוללת שיתוף פעולה רחב יותר ומעורבות רבת פנים, המדגישה מחויבות משותפת לקידום ההצלחה והצמיחה של השותפות בין Scuderia Ferrari ל-ZCG.

"אנו מצפים להמשיך בתמיכה שלנו ב-Scuderia Ferrari ולהתבסס על הצלחת השותפות שלנו בעונת 2023", אמר ג'יימס זני, מייסד, נשיא ומנכ"ל ZCG. "Ferrari פורצת בעקביות את גבולות החדשנות וההתרחבות הגלובלית. ZCG חולקת את החזון של Scuderia Ferrari למצוינות ולצמיחה אסטרטגית, ואנו מצפים לשיתוף פעולה נוסף שעשוי להביא את החוויה וההתרגשות של פורמולה 1 למעריצים נוספים ברחבי העולם."

"אנו חולקים עם ZCG תשוקה למצוינות ורצון לפרוץ את גבולות החדשנות בלי לאבד את הערכים והסמכות הנובעים מעשרות שנות ניסיון בתחומים שלנו", אמר לורנצו ג'ורג'טי, מנהל הכנסות מרוצים ראשי של Scuderia Ferrari. "אנחנו להוטים להמשיך לעבוד עם ZCG כדי להגיע לקהל רחב יותר שנוכל לחלוק איתו את החוויה הייחודית של פורמולה 1 והעולם המיוחד מאוד של Scuderia Ferrari."

פורמולה 1 עלתה בפופולריות בשנים האחרונות כאחת מתחרויות הספורט המוטורי המרגשות והיוקרתיות בעולם, במיוחד ברחבי ארצות הברית. מספר הצפייה בטלוויזיה בארה"ב הוכפל מ-2018 ל-2023, עם ממוצע של 1.11 מיליון צופים בכל מרוץ בעונת 2023. ZCG נותרה מחויבת לתמוך בצמיחה של פורמולה 1 באמצעות שותפותה עם Scuderia Ferrari, הקבוצה המצליחה ביותר בהיסטוריה של ספורט זה.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן