מגה פרמיום
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

אינוונט שינתה את טביעת הרגל של למבורגיני

13/07/2023
זמן קריאה: 2 דק'

בשנים 2022 ו-2023 סיפקה אינוונט.אטום (INVNT.ATOM), חטיבת החדשנות הדיגיטלית וה-Web3 של קבוצת אינוונט (™INVNT GROUP) שני קמפיינים היסטוריים של NFT בשיתוף עם למבורגיני (Automobili Lamborghini), בזמן שמותג מכוניות העל הוותיק חגג את יום השנה ה-60 ונכנס לעידן ההיברידי שלו.

עם הופעות גלובליות בכלי תקשורת כגון Forbes, Fast Company, Be in Crypto, והכרזה של מנכ"ל למבורגיני, סטיב ווינקלמן, שמכוניות הספורט של למבורגיני אזלו עד 2024, קבוצת INVNT סיימה שני קמפיינים גב אל גב בשיתוף עם Automobili Lamborghini.

למבורגיני היה מותג מכוניות הספורט הראשון שנכנס לעולם האספנות הדיגיטלית, עם השקת חותמות ביטבול דיגיטליות בשנת 2020. בשותפות עם INVNT GROUP, שתי יוזמות Web3 גדולות הלכו בעקבותיה, טיפחו קהילה חדשה של קהל טכנולוגי צעיר יותר והקימו נאמנים כדי לציין את העידן ההיברידי. המותג מתכוון לחשמול מלא עד 2030.

INVNT GROUP שיתפה פעולה עם האומן זוכה פרסי הגראמי סטיב אאוקי והאומנית העכשווית קריסטה קים כדי ליצור שיתוף פעולה אורקולי, שבמסגרתו נוצרה מכונית העל הראשונה בעולם מסוג NFT ביחס של 1:1, והוציאה למכירה פומבית את הגרסה הפיזית של האוונטדור קופה האחרונה אי פעם עם בית המכירות RM סותבי'ס. ה-NFT הוצמד למכונית הספורט הפיזית שנמכרה במחיר מכירה פומבית של 1.6 מיליון דולר, דבר שמציב את מחיר הרכישה ברשימת עשרת מכוניות הלמבורגיני החדשות שנמכרו אי פעם.

 

 

על רקע ההצלחה וההשפעה העולמית של Lamborghini Ultimate, למבורגיני המשיכה את השותפות שלה עם INVNT GROUP עם השקת The Epic Road Trip. הקמפיין, שנמשך שמונה חודשים, הציג פרסים חודשיים וחשיפת NFT, והסתיים בחגיגה עולמית של חגיגות 60 שנה למותג עם חשיפה של Revuelto. התוצאות של The Epic Road Trip רמזו על שינוי המותג, עם החזר השקעה של פי 10.5 על הקמפיין. שני הקמפיינים יחד צברו 1.8 מיליארד חשיפות מערכתיות ברחבי העולם על פני 2.4K מיקומי עריכה מוצגים, ובסך הכול ערך פרסומי של יותר מ-17.3 מיליון דולר.

לדברי סקוט קולת'ר, נשיא ומנכ"ל INVNT GROUP ומנכ"ל INVNT. ATOM, "על ידי התמקדות בקבוצה של נאמני מותג, למבורגיני הצליחה להעמיק את הקשר שלה עם המעריצים הגדולים ביותר שלה ולעודד אנשים חדשים להיות חלק מהמורשת והעתיד הנצחיים שלה. כמותג אולטרה יוקרתי שמכר רק 9,233 כלי רכב ב-2022, כל דחיפה בכוונת הרכישה שווה מיליונים."

"למבורגיני הוא מותג שאפתני, ו-Web3 הוא גשר לאנשים שחולמים על למבורגיני, אבל גם לאנשים שלא מכירים את המותג ומכירים יותר אמנות, עיצוב ו-NFT. זו דוגמה לאופן שבו אמנות ועיצוב קשורים למותג שלנו. הדבר הטוב הוא שעם NFT אנחנו יכולים לוודא שהחלום הזה גם נמצא בהישג ידו של המעריץ", אמר כריסטיאן מאסטרו, מנהל השיווק של Automobili Lamborghini.

שני הקמפיינים הטמיעו את המותג הוותיק בעולם של Web3, תוך אימוץ אלמנטים של העולם הפיזי לתוך המסע. החוויות הפיזיות סיפרו סיפור של שינוי מותג. מעריצי למבורגיני מקבלים דרכים חדשות לגמרי לעסוק במותג הוותיק בעתיד.

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן