מגה פרמיום
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

מותג אלפא רומיאו רשם צמיחה חזקה

13/02/2024
זמן קריאה: 1.5 דק'

ביצועי המכירות המצוינים של אלפא רומיאו בשנת 2023 מציבים את המותג בראש פלח הפרמיום. בדירוג העולמי של 15 מותגי הפרמיום המובילים (לא כולל פלח 100% BEV), אלפא רומיאו בולט כמותג שצמח הכי הרבה משנה לשנה. רווחיות, סטנדרטים גבוהים ביותר מבחינת איכות ועמידה בתוכנית - אלו הם עמודי התווך של אלפא האיטלקית.

מכירות בעולם בשנת 2023 צמחו ב-30%, עם עלייה חזקה ויציבה של 46% באירופה. את ביצועי האזור הניעו איטליה עם עלייה של 73%, גרמניה עם עלייה של 71%, בלגיה עם עלייה של 62%, צרפת ושוויץ עם עלייה של 20% כל אחת והולנד עם עלייה של 78%.

המזרח התיכון ואפריקה נותרו האזורים עם הצמיחה הגבוהה ביותר, ורשמו עלייה של 74%, בתמיכת השוק הטורקי שצמח ב-155%. לישראל חלק חשוב בצמיחה זו, עם עלייה של 14% במכירות. תרם גם אזור הודו אסיה פסיפיק עם עלייה של 7% במכירות, לאחר שבשנת 2023 איחדה אלפא רומיאו את נוכחותה בסינגפור ובהונג קונג.

בצפון אמריקה התקבלה הופעת הבכורה של הטונלה בספטמבר בהתלהבות רבה. אמריקה היא אזור עם פוטנציאל גדול מאוד, עם יסודות מוצקים לצמיחה מהתוצאות המדהימות באיכות ממחקר האיכות הראשוני (IQS) של הסקטור, שנעשה על ידי המוביל העולמי במחקרי צרכנים, שירותי ייעוץ וניתוח נתונים JD Power.

המחקר מדגיש את התוצאה יוצאת הדופן שהשיגה אלפא רומיאו, שרשמה שיפור ברור בהשוואה לשנה הקודמת. J.D. Power ראיין את לקוחות אלפא רומיאו 90 יום לאחר הרכישה וניטר כל בעיה שהתקיימה ב-100 כלי רכב (PP100) כדי להעריך את הביצועים של אלפא רומיאו.

אלפא רומיאו תפסה את פסגת הפודיום בין מותגי הפרמיום והגיעה למקום השלישי בתעשייה. היא טיפסה 24 עמדות בשנת 2023 - הביצועים הטובים ביותר במונחים של צמיחה ב-IQS של השנה שעברה.

באותה התלהבות, אלפא רומיאו מתמקדת באזור סין כדי לממש את כל ההזדמנויות שיש לאזור הזה להציע למותג האהוב במזרח הרחוק. עם הגעתו של דגם Tonale הושלם הקו ומתקיימים תנאים אידיאלים לצמיחה.

ז'אן-פיליפ אימפארטו, מנכ"ל אלפא רומיאו: "נתוני הצמיחה עולים בקנה אחד עם היעדים שהצבנו לעצמנו לשנת 2023. אנו מותג הפרמיום הצומח ביותר מבין המתחרים הגלובליים הטובים ביותר. בעבורנו זו תוצאה של אסטרטגיה ברורה ויציבה, המאוששת את היישום המהיר של התוכנית ארוכת הטווח שעליה הכרזנו בשנת 2021 - מוצר חדש אחד בכל שנה, עם התמקדות באיכות. משמעת ומהירות ביישום האסטרטגיה שלנו הן המפתח לתגובה ריאקטיבית לשוק המשתנה במהירות."

 

אלפא רומיאו טונאלה. צילום: יצרן

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן