מגה פרמיום
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

פרויקט גלובל ברנדסטורי של קבוצת אנוונט

15/05/2022
זמן קריאה: 2.5 דק'

פרויקט גלובל ברנדסטורי (Global BrandStory Project) של קבוצת אנוונט (INVNT GROUP), בשיתוף למבורגיני, אמנית המטאברס קריסטה קים, האמן המועמד פעמיים לגראמי סטיב אאוקי ובית המכירות הפומביות RM Sotheby's, מכרו את מכונית העל NFT 1:1 הראשונה בעולם שמקושרת למכונית העל האחרונה בייצור פיזי של Lamborghini Aventador Ultimae Coupé שיוצרה אי פעם. קבוצת אנוונט, המובילה מותגים וארגונים לעתיד של Web3, יצרה את השותפות האסטרטגית.

עם השגת 562MM+ הופעות מדיה גלובליות ו-4.65MM+ הופעות במדיה חברתית, החשיפה הביאה להצעת סגירה של 1.6MM דולרים במכירה הפומבית - יותר מפי שלושה מהמחיר הקמעונאי המוצע הסטנדרטי של Lamborghini Aventador Ultimae Coupé. הדבר הופך אותה לאחת מעשר מכוניות למבורגיני היקרות ביותר שנמכרו אי פעם במכירה פומבית.

כדי להשיג את התוצאות אלו, קבוצת אנוונט, בהובלתו של הנשיא והמנכ"ל סקוט קולת'ר, מינפה את המיומנויות והשירותים של חטיבת החדשנות הדיגיטלית שלה, ™INVNT.ATOM, אולפן התוכן הדיגיטלי שלה, ™HEVĒ, וחברי צוות מארבעה מתוך תשעת המשרדים שלה ברחבי העולם.

הקבוצה הכריזה לאחרונה על הנוכחות הגלובלית המתרחבת שלה באמצעות חטיבת החדשנות הדיגיטלית המתמקדת ב-Web3, חטיבת INVNT.ATOM, שהייתה המנוע מאחורי הפרויקט Lamborghini Ultimate, כולל הפקת ה-NFT. החטיבה עוזרת למותגים ולארגונים לנווט, להפעיל וליצור הזדמנויות לספר סיפור בחזית הדיגיטלית. הצוות מורכב מאסטרטגים, יוצרים ובוני קהילה המתמחים בקמפיינים שמבוצעים קודם כל באופן דיגיטלי, בטכנולוגיות מתפתחות ובחוויות מותג מרתקות המכוילות לעידן החדש של Web3.

"שיתוף הפעולה הזה, בצומת של אמנות, מוזיקה, בידור, עיצוב וטכנולוגיה, היה פרויקט אפי לקבוצה שלנו. הוא מייצג כל היבט של המחויבות המתמשכת שלנו לעזור למותגים ולארגונים לספר סיפורים שמתחברים לקהל החשוב ביותר שלהם בדרכים מרתקות ורלוונטיות. מינוף טכנולוגיית Web3 בשיתוף עם למבורגיני, סטיב, קריסטה ו-RM Sotheby's, עזר לנו לחבר קהילות מכל העולם בדרכים בלתי נתפסות", אמר נשיא ומנכ"ל קבוצת אנוונט, סקוט קולאת'ר.

 

 

INVNT.ATOM ו-HEVĒ, סוכנות הקריאייטיב וסטודיו ההפקה של קבוצת אנוונט, הובילו את הקריאייטיב, האסטרטגיה, העיצוב, התוכן והתקשורת השיווקית. באמצעות יחסי ציבור ושותפויות חברתיות ומשפיעות, הקמפיין הגיע לקהל עולמי של יותר מ-500MM. HEVĒ הובילה את הבימוי וההפקה היצירתית של הסרטון Behind the Drop, הכולל ראיונות בלעדיים עם קריסטה קים, סטיב אאוקי וסטפן וינקלמן, נשיא ומנכ"ל למבורגיני.

בקמפיין ההיסטורי מכרה למבורגיני את מכונית הייוצר האחרונה של דגם Lamborghini Aventador LP 780-4 Ultimae Coupé עם 1:1 NFT. למבורגיני ו-קבוצת אנוונט איחדו שלוש צורות של אמנות: עיצוב, מוזיקה וטכנולוגיה מתקדמת כדי ליצור שיתוף פעולה שלא נראה כמותו, שייזכר כאחת מההפקות הבולטות ביותר של 1:1 NFT השנה.

Lamborghini Aventador LP 780-4 Ultimae Coupé האקסקלוסיבית קיבלה חיים חדשים, בשעתוק של 1:1, הן במכונית ה-NFT והן במכונית הפיזית בידי האומנית העכשווית קריסטה קים, שיצרה את הגרפיקה החזותית בגוונים המוכרים שלה. הגוונים מופיעים גם כאפשרות התאמה אישית של ה-Lamborghini Aventador LP 780-4 Ultimae Coupé הפיזית. האמן בעל החזון של ה-NFT, סטיב אאוקי, סיפק עצות לגבי עיצוב ה-NFT והמכונית הפיזית, וגם סיפק פסקול שפותח בהתאמה אישית.

תצוגה מקדימה בלעדית של ה-NFT התארחה ב-™BZAR Future of Community, המטאברס המבוזר, המנוהל על ידי תוכן של קבוצת אנוונט. הוא הוקם כשוק לעסקאות פיזיות ודיגיטליות, NFT, בידור וחוויות חברתיות ומשחקיות.

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן