מגה פרמיום
חדשות
חדשות מכוניות
לעמוד קודם

השקה: DS7 E-TENSE המחודש

24/05/2023
זמן קריאה: 5 דק'

קבוצות לובינסקי מחזקת את ההיצע של דגמי DS בישראל עם השקת DS7 שעבר מתיחת פנים מקיפה. DS7 E-TENSE המחודש מתוכנן לחזק את מיצובו של מותג היוקרה הצרפתי בפלח ה-C-SUV פרמיום הודות לאלמנטים רבים שעוצבו ויוצרו בתפיסת הוט-קוטור, נוחות נסיעה חסרת תחרות, איכויות חומרים והרכבה גבוהות במיוחד, רשימות נדיבות במיוחד של מערכות עזר לנהיגה ואבזור בכל הגרסאות, יחידות הנעה חזקות ואיכויות נסיעה השמורות לקבוצה הבכירה ביותר בעולם הרכב.

DS7 E-TENSE המחודש ישווק בישראל בשלוש גרסאות הינע פלאג-אין היברידיות בעלות 225 כ"ס, 300 כ"ס ולראשונה - גרסה ספורטיבית חזקה במיוחד המפיקה 360 כ"ס. לכל הגרסאות סוללה בקיבולת של 14.2 קוט"ש לנסיעה על טהרת החשמל לטווח של 58 עד 66 קילומטרים.

במסגרת מתיחת הפנים קיבל DS7 עיצוב חדש לחלוטין לחזית הקדמית ולחלקו האחורי, עם קווים חדים, מודגשים ודינמיים יותר. חתימת אור חדשה הושגה הודות לשימוש ביחידות תאורת חזית ותאורת יום חדשות. יחידות התאורה הראשיות בחזית כוללות את טכנולוגיית PIXEL LED VISION 3.0 העדכנית ביותר והעיצוב דק וחד מבעבר. יחידות התאורה משפרות מאוד את שטח ההארה והנראות בחשיכה. האור הגבוה מסוגל להאיר ל-380 מטר, ובמהירות פחותה מ-50 קמ"ש, לייצר אלומת אור ברוחב של 65 מטר. זאת הודות ל-84 יחידות לד עצמאיות.

הפנסים משתלבים בצידי גריל היהלומים המוגדל על ידי "כנפיים" אלגנטיות ובמגוון צבעים. בחלק האחורי יחידות תאורה חדשות עם אפקט מערבולת וגימור מתכת מושחרת, דלת תא מטען חדשה בעלת קצוות מודגשים והכיתוב DS AUTOMOBILES לרוחבה.

תאי הנוסעים מעניקים תחושת יוקרה: מושבי עור בגרסת 225 כ"ס ועור נאפה בתפירה ייחודית, בסגנון רצועת שעון (Opera interior), מציעים אוורור, חימום ועיסוי בגרסאות ה-300 וה-360 כ"ס. שעון BRM אנלוגי יוקרתי מוצב במרכז הדשבורד. יהלומים מפוסלים במתגים. נעשה שימוש בחומרי הדיפון היוקרתיים ביותר ובתפירת פנינה, וכן נעשה שימוש נרחב בחומרי בידוד, בכלל זה זיגוג כפול בחלונות הרכב.

מערכת האינפוטיינמנט החדשה היא אחד העדכונים החשובים ביותר שבוצעו ב-DS7 E-TENSE המחודש. למערכת DS IRIS ממשק תפעול חדש לגמרי, בעל יכולת התאמה אישית מלאה, מסך מגע בגודל 12 אינץ' ברזולוציה גבוהה להפעלת הניווט המקורי הכולל עדכוני תנועה ותפעול בעברית, בקרת אקלים, מצלמות חניה ועוד. מסך בגודל 12.3 אינץ' מתפקד כלוח מחוונים ובעל תצוגות מתחלפות להתאמה אישית.

 

 

לגרסאות 300 ו360 כ"ס מערכת מתלים אקטיבית DS ACTIVE SCAN SUSPENSION הנעזרת במצלמה ברזולוציה גבוהה לסריקת הדרך לפנים ולכיול המתלים בהתאם לאיכות הסלילה לפני שגלגלי הרכב פוגשים בה. מערכת זו מסוגלת להבחין בשינוי במשטח האספלט בשיעור של עד חמישה מ"מ ולהכין כל אחד ממתלי הרכב עצמאית למפגש עם המהמורה.

מערכת ראיית לילה מתוחכמת מוצעת בשתי הגרסאות החזקות, נעזרת במצלמה תרמית לסריקת הדרך מלפנים לשם גילוי הולכי רגל, רוכבי אופניים ואף בעלי חיים במרחק של עד 100 מטר מחזית הרכב. המערכת מתריעה על סכנה מתקרבת.

ל-DS7 E-TENSE המחודש גרסה עדכנית של מערכת הבטיחות לבדיקת ערנות הנהג.

שלוש יחידות ההנעה פלאג-אין-היברידיות (PHEV) נעזרות בסוללת ליתיום בקיבולת של 14.2 קוט"ש. זמן הטעינה הוא כשעתיים (מעמדה תלת-פאזית 32 אמפר, 7.4 קילוואט) או כ-7 שעות משקע כוח תעשייתי ביתי (2.3 קילוואט, עשרה אמפר).

הגרסה שמספקת 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ, מאחדת מנוע 1.6 ליטר טורבו PURETECH המפיק 180 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-30.6 קג"מ הזמינים ב-3,000 סל"ד עם מנוע חשמלי בעל הספק של 110 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ ועם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית מבית AISIN. התאוצה של גרסה זו מעמידה ל-100 קמ"ש היא 8.9 שניות, המהירות המרבית היא 225 קמ"ש ותצרוכת הדלק המשולבת היא 1.3 ליטר ל-100 ק"מ בשקלול חשמל ובנזין. טווח הנסיעה החשמלי הוא 66 ק"מ לפי תקן WLTP (רמת זיהום 1).

בגרסה שמספקת 300 כ"ס ו-53 קג"מ, שלושה מנועים: מנוע 1.6 ליטר טורבו PURETECH המפיק 200 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-30.6 קג"מ ב-3,000 סל"ד. שני מנועים חשמליים מייצרים הנעה כפולה. המנוע הקדמי מפיק 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ, והמנוע האחורי מפיק 113 כ"ס ו-16.9 קג"מ. הנתונים מאפשרים האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.9 שניות ומהירות מרבית של 235 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת היא 1.2 ליטר ל-100 ק"מ בשקלול חשמל ובנזין, וטווח הנסיעה החשמלי הוא 66 ק"מ לפי תקן WLTP (רמת זיהום 1).

 

 

בגרסה החזקה ביותר ההספק הוא 360 כ"ס משולבים. מערכות הרכב חוזקו כדי להתמודד עם התפוקה הגבוהה. בזכות חלוקה משופרת לתפוקת הכוח, שילוב מנוע הבנזין והמנועים החשמליים מאפשר האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.6 שניות, מהירות מרבית של 235 קמ"ש ותצרוכת דלק של 1.8 ליטר ל-100 ק"מ בשקלול חשמל ובנזין (רמת זיהום 2). טווח הנסיעה החשמלי הוא 58 ק"מ (WLTP).

גרסת ה-360 כ"ס תוכננה על ידי מחלקת הספורט של החברה, DS PERFORMANCE, והיא מכוילת לנהיגה ספורטיבית והדוקה יותר באמצעות הנמכת מתלים של 15 מ"מ. מפשק המתלים רחב יותר ב-24 מ"מ מלפנים ובעשרה מ"מ מאחור, והבלמים הקדמיים מוגדלים עם 380 מ"מ, צמיגי מישלן פילוט ספורט ותגי DS Performance.

לכל גרסאות DS7 E-TENSE המחודש ממשק מלא לאפליקציית MyDS המעניקה מידע נרחב על אודות השימוש ברכב, צריכת האנרגיה, קביעת הניווט, הפעלת מערכת המיזוג ברכב במועד שנקבע מראש לפני התחלת הנסיעה ועוד.

לכל הגרסאות של DS7 E-TENSE בישראל רמת אבזור RIVOLI עם המערכות האלו: התרעה על ערנות הנהג, שמירה על מיקום בנתיב הנסיעה בזמן שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית, סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה כולל תיקוני היגוי, התרעה על רכב בשטח המת במראות, מניעת סנוור והתאמת עוצמת התאורה לתנאי הדרך, בלימת חירום אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט או במגביל המהירות, זיהוי תמרורים מורחב.

בגרסת 225 כ"ס שלושה מצבי נהיגה (חשמלי, היברידי, ספורט), ובגרסאות 300 ו-360 כ"ס חמישה מצבי נהיגה (חשמלי, נוחות, היברידי, ספורט, הנעה כפולה). בגרסת ה-225 כ"ס מערכת מתלים אקטיביים של DS ומושבים קדמיים מחוממים מעור, ובגרסאות ה-300 וה-360 כ"ס, גם אוורור עם 8 תוכניות עיסוי, מערכת שמע FOCAL הכוללת מגבר 515 ואט, 14 רמקולים וסאב-וופר שמונה אינץ', מושבים אחוריים עם כוונון זווית חשמלי, חישוקי 20 ו-21 אינץ' בהתאמה ועוד.

 

 

מחירים: 225 כ"ס - 339,990 שקל; 300 כ"ס - 394,990 שקל; 360 כ"ס - 429,990 שקל.

DS7 E-TENSE המחודש יימכר בישראל עם אחריות ל-3 שנים או 100,000 ק"מ על מערכות הרכב, ואחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה.


צילומים: רונן טופלברג

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן