לחברת מזרח אסטרטגיית מצוינות בשירות
חברת המזרח לשיווק מכוניות שמה לה למטרה לפתח ולטפח את חוויית השירות שהיא מעניקה ללקוחותיה. החברה ממשיכה לעבות, לחזק ולשדרג את מערך השירות, חוויית הלקוח ושיפור חוויית הבעלות ללקוחות הפרמיום של יגואר ולנד רובר.
החברה הודיעה על סדרת מינויים בעלי משמעות במערך השירות לצד הכרזה על מתן 5 שנות אחריות לכל הדגמים, פתיחת מרכז שירות מתקדם בחולון והקמת מערך חלפים ומוצרים תואמי מקור ובעלי תווי איכות גבוהים מבית המותג מגנאטי מארלי, חברת העל האיטלקית.
גיל טאוב מונה לראש אגף שירות ומרכזי שירות, ויהיה אמון על כל תחום השירות ועל שלושת מרכזי השירות המורשים של היבואן. אגף השירות ומרכזי השירות אוחדו לפני כשנה כדי לשפר את שביעות רצון הלקוחות. לטאוב תואר ראשון במנהל עסקים וניסיון רב בניהול מערכי שירות במותגי יוקרה בענף הרכב. טאוב ניהל את מערך השירות של מרצדס, וקודם לכן את מערך השירות של מותג היוקרה היפני אינפיניטי.
קרן מימון, בעלת ניסיון של יותר מ-25 שנים בתחום השירות ברכבי יוקרה ופרמיום, מונתה למנהלת מרכז השירות בכפר סבא, ואביבית שטרית, המגיעה אף היא מניהול השירות במותגי יוקרה ופרמיום בענף הרכב, מונתה למנהלת מרכז השירות החדש והיוקרתי שנפתח לאחרונה בחולון. שתיהן יהיו אמונות על כל ההיבטים התפעוליים והשירותיים מרגע כניסת הלקוח למתחם ועד אשר הוא מקבל את רכבו.
אלו מצטרפים לגיל כץ, מנהל השירות בחיפה ב-4 השנים האחרונות ובעל ניסיון מצטבר של כ-40 שנים בענף הרכב במגוון תפקידים.
גלית עיני, מנכ"לית חברת המזרח: "אנו נמצאים בעיצומה של מהפכה של ממש בהיבטי מסע לקוח, בהם מיפינו את נקודות הכאב והצרכים של לקוחותינו ויצאנו לתהליך למידה והתאמת פתרונות 'יוקרה מודרנית' ברוח חזון השירות שיצרנו. אנו מטפסים במדדי שביעות הרצון בקרב לקוחותינו וממשיכים להשקיע ולהתפתח למען הלקוחות. גיל, קרן ואביבית הם תוספת כוח של חשובה, והם יתרמו מניסיונם הרב להמשך שדרוג מדדי השירות ולהשגת היעדים שהצבנו."
גיל טאוב. צילום: חברת המזרח