מגה פרמיום
ניוזלטר מגה פרימיום
מגה פרימיום גיליון 200
לעמוד קודם

יגואר מרחיבה את תקופת האחריות ל-5 שנים

07/07/2022
זמן קריאה: 1.5 דק'

מ-1 ביולי יגואר מעניקה אחריות חדשה לחמש שנים למבחר הדגמים שלה, כולל יגואר I-PACE החשמלי ושאר הדגמים החשמליים מסוג פלאג-אין היברידיים והיברידים קלים.

יגואר היא היצרנית הראשונה של רכבי יוקרה המרחיבה כסטנדרט את תקופת האחריות שלה מעבר לתקופה הסטנדרטית של שלוש שנים המקובלת בענף. במסגרת האחריות: במשך חמש שנים או 150,000 ק"מ, הראשון מהם, יגואר תתקן או תחליף פגמי ייצור בחומר או בעבודה ללא תשלום, בהתאם לתנאי האחריות.

הנהגת אחריות ל-5 שנים לכל רכבי יגואר החדשים היא שלב חשוב בהתכווננות למצוינות בחוויית השירות, והיא מבטיחה ללקוחות יגואר שקט בכל תקופת הבעלות. האחריות הכוללת מספקת שקיפות בעלויות שירות והפעלה, ומחזקת עוד יותר את הצעת הערך של המותג.

תקופת האחריות המוארכת תסייע גם לשמירת הערך של דגמי יגואר בשוק המשומשות. האחריות חלה על כל יגואר חדשה שעולה לכביש מ-1 ביולי 2022, ללא תוספת תשלום.

לדברי ארז טרופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית יגואר בישראל, "כבר קרוב ל-90 שנים שיגואר מייצרת מכוניות יוקרה יוצאות מן הכלל, המשלבות פאר, איכות וחוויית נהיגה ייחודית. האחריות ל-5 שנים, לראשונה במותגי היוקרה, מלמדת על הביטחון באיכותם ובאמינותם של רכבי יגואר, וצפויה להעלות את ערכם בשוק המשומשות."

דמיטרי קולכנוב, מנהל אזורי של יגואר לנד רובר באירופה, אומר: "עם הנהגת האחריות החדשה ל-5 שנים בכל אירופה, אנו מוכיחים שוב את המחויבות שלנו לאיכות ולאמינות המוצרים שלנו ואת ההתמקדות שלנו במצוינות של שירות הלקוחות. החזון שלנו לעתיד, של יוקרה מודרנית, מתמקד כולו בלקוח, וזה אומר ראש שקט לכל מי ששוקל לרכוש יגואר."

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן