מגה פרמיום
ניוזלטר מגה פרימיום
מגה פרימיום גיליון 201
לעמוד קודם

מדד אינטרברנד: מרצדס בעשיריה הראשונה

13/11/2022
זמן קריאה: 1 דק'

חברת הייעוץ האמריקנית אינטרברנד (Interbrand) מפרסמת את המחקר השנתי שלה "Best Global Brands", ולפיו מרצדס מדורג במקום השמיני ברשימה היוקרתית. זהו מותג רכבי היוקרה האירופי היחיד שנמצא ברשימה. זו השנה השביעית ברציפות שבה מרצדס ממוקמת בעשירייה הפותחת.

על פי סקר Interbrand, מרצדס-בנץ העלתה את ערך המותג שלה ב-10% בשנה האחרונה, לשווי של 56.103 מיליארד דולר. הדבר מדגיש את הצלחת הכיוון האסטרטגי של החברה - מעבר לעתיד חשמלי מבוסס תוכנה.

מרצדס ממשיכה ליישם את אסטרטגיית הנחשקות של רכביה לצד הובלה בכל הקשור לרכבים חשמליים וטכנולוגיה מתקדמת. החברה הכריזה על כוונתה להפוך את כל פורטפוליו הרכבים לחשמליים עד 2030, בכל מקום שבו תנאי השוק מאפשרים זאת, ושואפת להגיע לניטרליות פחמנית עד שנת 2039, ובכך לחזק יותר את הקשר בין יוקרה לקיימות.

מלבד פורטפוליו המוצרים, הדגש השיווקי יהיה חוויית לקוח ובשיתופי פעולה אסטרטגים עם מותגי פרמיום ממגוון דיסציפלינות, מטכנולוגיה ועד אופנה, מוזיקה, קולנוע וספורט.

"הדירוג של מרצדס-בנץ במקום השמיני והעלייה הדו-ספרתית בערך המותג ליותר מ-56 מיליארד דולר, מספקים אישור למהלך האסטרטגי שלנו - להגדיר יוקרה בת-קיימא, לשים את הלקוחות במרכז כל מה שאנחנו עושים ולהפוך כל נקודת מגע עם המותג שלנו לחוויה ייחודית. העבודה של הצוות שלנו למען המותג משתלמת, וניכרת בתוצאה הנהדרת הזו", מסרה בטינה פטזר, סגנית נשיאה תקשורת ושיווק במרצדס-בנץ.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן