מגה קלינטק
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

סרווה משיק אריזות מילוי אורגניות למוצרי הדגל של החברה

24/07/2025
זמן קריאה: 1.5 דק'

מותג הדרמו-קוסמטיקה סרווה (CeraVe) מציע פתרון אקולוגי, ידידותי לסביבה וחסכוני לצרכן ומשיק שקיות למילוי חוזר. בשלב הראשון, יושקו האריזות החדשות לשני מוצרי הדגל של המותג: ג'ל ניקוי מקציף לעור רגיל עד שמן ותחליב ניקוי מזין לעור רגיל עד יבש:

ג'ל ניקוי מקציף - לניקוי עור רגיל עד שמן. מנקה ומוריד את עודפי השומן מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף. מכיל 3 סרמידים חיוניים, ניאצינאמיד (ויטמין B3) וחומצה היאלורונית. ללא סבון. ללא בישום. ללא פראבן. היפואלרגני. לא קומודוגני - אינו גורם לאטימת נקבוביות בעור ("ראשים שחורים").

אריזת הריפיל של הג'ל ניקוי מקציף במחיר מומלץ לצרכן 76.9 שקלים בלבד ל-473 מ"ל, לעומת מחירו של המוצר הרגיל: 90.9 שקלים.

תחליב ניקוי מזין - לניקוי עור רגיל עד יבש. מנקה ומזין את העור בלחות מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף. מכיל 3 סרמידים חיוניים וחומצה היאלורונית מתאים למבוגרים ולילדים היפואלרגני. ללא סבון. ללא בישום. ללא פראבן.

אריזת הריפיל של התחליב במחיר מומלץ לצרכן 76.9 שקלים בלבד ל-473 מ"ל, לעומת מחירו של המוצר הרגיל: 90.9 שקלים.

אריזות המילוי החדשות נוחות וקלות לשימוש ולמילוי. השקית מאפשרת מילוי חוזר, במקום לרכוש בכל פעם מוצר חדש. יתרונותיו של המארז: הפחתה בשימוש בפלסטיק, חסכוני לצרכן בכ-15% אחוז הנחה, קל לשימוש.

המהלך מבטא את מחויבתו של המותג לקיימות ולשמירה על הסביבה, ומציע לראשונה לצרכנים מוצר משתלם וירוק, תוך הפחתה משמעותית בשימוש בפלסטיק ופסולת. בכך מצטרף המותג למגמה העולמית של צרכנות מודעת, כמו כן מסמן את המשך המחויבות לפיתוח פתרונות חדשניים, יעילים ובני קיימא - מבלי להתפשר על איכות, בטיחות ותוצאות.

המחירים הינם מומלצים לצרכן. המחיר הסופי לצרכן הינו באחריות הקמעונאי בלבד.

 

צילום: יח"צ סרווה

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן