מגה קלינטק
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

קמפיין "לא לפלסטיק חד-פעמי" בקבוצת זהיד

02/11/2023
זמן קריאה: 1.5 דק'

קבוצת זהיד (Zahid Group), ארגון מוביל במגוון תעשיות בג'דה שבערב הסעודית, הודיעה על הצלחה רבה של קמפיין "לא לפלסטיק חד-פעמי" שלה לשנת 2022. מאז השקתה בסוף 2021, קבוצת זאהיד עשתה צעדים גדולים ביצירת שינוי כלל ארגוני התואם את מחויבותה לקהילה ולכדור הארץ.

תוך התמקדות בפריטים ספציפיים שבהם אפשר להשיג שינוי מתמשך, בהתבסס על השימוש לפני מגפה קורונה, Zahid Group הפחיתה את השימוש הכולל שלה בפלסטיק חד-פעמי (SUP) ב-61% בשנת 2022 בהשקה בשנה הראשונה שלה. היוזמה החלה בהתמקדות בכלי מטבח, שקיות, עטיפות ובקבוקי מים של SUP. כחלק מהיוזמה, הקבוצה חילקה בקבוקי מים מנירוסטה, שקיות בד וספלי קרמיקה עם לוגו לכל העובדים בחברות הקבוצה, תוך עידוד השימוש בחלופות לשימוש חוזר והשתתפות פעילה של עובדים בכל המיקומים בערב הסעודית.

השימוש בבקבוקי מים מפלסטיק צנח ב-92% וחסך בממוצע 30 בקבוקי מים בשעה בשנה הראשונה. הישג זה לבדו מונע מעל 8 טונות של זיהום SUP מדי שנה. נעשה שימוש ב-86% פחות כלי מטבח מפלסטיק, והדבר הפחית את הפסולת ב-1.2 ק"ג לשעה בממוצע כל השנה. גם השימוש בשקיות פלסטיק/עטיפות צומצם ב-46%, והפחית 11 טונות של פסולת SUP.

הקבוצה מאיצה את הפעילות שלאחר המגפה ורואה עד כמה הקמפיין היה בעל ערך. הוצבו יעדים לשנת 2023 גבוהים אף יותר. זייד מ' זאהיד, מנכ"ל Zahid Group, אמר: "כארגון מוביל עם התמקדות בלתי מתפשרת בפרקטיקות איכותיות מהטובות מסוגן ומחויבות בלתי מעורערת לספק מצוינות בכל מה שאנו עושים, באמצעות ההשפעה המשולבת של מאמצינו והנעת שינוי רחב יותר, אנו משמשים דוגמה לאחרים בקהילות שלנו, הן האישיות והן המקצועיות."

Zahid Group מעודדת כעת אחרים להצטרף ליוזמה לביטול השימוש בפלסטיק חד-פעמי בארגונים שלהם, ומציעה רישיון קריאייטיב פטור מתמלוגים לשימוש בזהות הקמפיין ובלוגו. המילה "pLAstic" בלוגו מדגישה את המילה لا (LA), שפירושה "לא" בערבית, ואומרת לא לפלסטיק חד-פעמי בקהילה שלנו ובכדור הארץ שלנו. הלוגו, אסטרטגיית הקמפיין הפנימי, הלקחים שהופקו וכל חומרי קמפיין המודעות, זמינים גם הם בחינם בכתובת www.zahid.com/plastic.

היישום המוצלח של קמפיין "לא לפלסטיק חד-פעמי" על ידי Zahid Group ממחיש את מחויבות החברה לאחריות סביבתית. באמצעות המאמצים הקולקטיביים של עובדיה, Zahid Group הוכיחה כי עסקים יכולים לחולל שינוי חיובי ולתרום לעתיד בר-קיימה יותר.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן