מגה קלינטק
חדשות
חדשות תעשייה
לעמוד קודם

פרו מיישמת אסטרטגיית תרבות בת-קיימה ביצוא

22/08/2023
זמן קריאה: 1 דק'

פרו, בית הגידול המגוון של מערכות אקולוגיות ומינים ייחודיים, ממשיכה את דרכה לקיימות. היא מתחייבת לחלוק עם העולם מוצרים המשקפים את המגוון הביולוגי שלה, אשר עוזרים לשפר את איכות החיים של גורמים המעורבים בשרשרת הייצור.

PROMPERÚ היא הסוכנות לקידום היצוא של הארץ הדרום אמריקנית, וזה החזון של PROMPERÚ לגבי אסטרטגיית תרבות הקיימוּת. היוזמה נועדה לקדם ולהפיץ שיטות קיימוּת במגזר היצוא של פרו.

המטרה היא להציע לגורמים ברחבי העולם מגוון רב יותר, תחרותי יותר ובר-קיימה יותר של מוצרים, הנתמך על ידי המחויבות של חברות פרואניות לאמץ שיטות אחראיות ומכבדות כלפי הסביבה והקהילות המקומיות. המטרה היא להסתייע בשיתוף פעולה אקטיבי עם המגזר הציבורי והפרטי, עם האקדמיה ועם גורמים אחרים בסקטור סחר החוץ, כדי לעודד התאמה של כל שרשראות הערך הפרואניות ליוזמה. תהליך מתמיד של פיתוח מעודד חברות לנקוט פעולות קונקרטיות, וכך להתמודד עם אתגרי קיימות עולמיים.

באמצעות אסטרטגיית תרבות הקיימוּת, פרו מתחילה להשתתף בפעולות גלובליות להשגת יעדי פיתוח בני-קיימה בסקטור סחר החוץ. הדבר נעשה על ידי הטמעת תוכניות בחברות יצוא כדי לפתח את המודלים העסקיים שלהן ולהשיג השפעה משולשת: כלכלית, חברתית וסביבתית.

PROMPERÚ פיתחה תקני הסמכה כגון "שיטות עבודה טובות של פרו בסחר ההוגן", "שיטות עבודה טובות של פרו ליעילות אקולוגית" ומסחר ביולוגי. תקנים אלה גורמים להצעת היצוא שלה לבלוט בשווקים בינלאומיים. לפעילות זו הייתה השפעה חיובית על שרשראות הערך של קפה, קקאו, בגדי אלפקה, מוצרים המשתמשים במגוון ביולוגי מקומי ואחרים.

אסטרטגיית תרבות הקיימוּת שואפת להגיב לאתגרי צריכה גלובליים כגון מוצרים ללא כריתת יערות, שרשראות אספקה עם בדיקת נאותות, מודלים עסקיים מעגליים חדשים ואתגרים נוספים הנוגעים ליצוא של פרו.

למידע נוסף: jcornejo@promperuext.pe

 

 

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן