מגה תעשיות
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

חברת אחזקות מאבו דאבי השקיעה בקבוצת הביגוד השנייה בגודלה בספרד

14/08/2025
זמן קריאה: 1.5 דק'

Multiply Group חברת אחזקת ההשקעות מאבו דאבי אשר משקיעה ומתפעלת עסקים ברחבי העולם, השלימה את ההשקעה העיקרית הראשונה שלה באירופה באמצעות רכישת מניות רוב ב-Tendam, קבוצת הביגוד השנייה בגודלה בספרד לפי נתח שוק. לאחר השלמת העסקה, ה-EBITDA של Multiply יוכפל והיא תרחיב את מודל החברה של רכישת עסקים בולטים, מתן דרור לפוטנציאל באמצעות הון וטכנולוגיה, ומנהיגות יציבה בשוק.

Tendam, אחת מקבוצות הביגוד המובילות ומרובות הערוצים באירופה, מפעילה למעלה מ-1,800 נקודות מכירה וכן מחזיקה בתוכניות מוצלחות של נאמנות דיגיטלית בלמעלה מ-80 שווקים הכוללים את ספרד, פורטוגל, צרפת, איחוד האמירויות ואמריקה הלטינית, מה שממצב אותה במקום טוב מבחינת זירת הקמעונאות המתפתחת. המוצרים המגוונים של החברה הכוללים 12 מותגים מוכרים, החל באופנה משתלמת ועד לסגנונות מובחרים, נותנים מענה למקטעי לקוחות מרובים באמצעות מותגי האופנה המובילים כגון Women'secret, Springfield, Cortefiel ו-Pedro del Hierro, בין היתר.

Multiply מחזיקה כעת בחלק הארי של 67.91% ב-Castellano Investments S.À R.L (ה"חברה") (הבעלים של Tendam Brands S.A.U וחברות בת נוספות), עם Llano Holdings S.À R.L ו-Arcadian Investments S.À R.L, כלי ההשקעה התאגידיים של קרנות CVC Funds ו-PAI Partners, נותרו כבעלי מניות מיעוט.

השקעה זו תאפשר ל-Multiply Group להעמיק את השקעותיה בענפים ממוקדי צרכנים וכן לגבש נוכחות במגזר הקמעונאות והביגוד, כאשר Tendam תהפוך לעסק פלטפורמה בכפוף לורטיקל הקמעונאות והביגוד של Multiply.

Multiply תוביל את שלב הצמיחה הבא של Tendam. הצפי הוא לצמיחה בינלאומית נוספת באירופה, באמריקה הלטינית ובמזרח התיכון. השילוב של בינה מלאכותית בכל היבטי העסק, החל ממיקור ועד לפעילות הלקוחות, יתמוך בתהליך הצמיחה וימנף את התשתית הדיגיטלית הקיימת של החברה. בנוסף, Multiply תתמוך בעסק במיזוגים ורכישות ממוקדים להשקת קטגוריות ומותגים חדשים.

סמיה בואזה, מנכ"לית הקבוצה ודירקטורית מנהלת ב-Multiply Group, אמרה: "רכישה זו מסמלת את הכניסה האסטרטגית של Multiply Group למגזר הקמעונאות והביגוד. הבטחת אינטרס שליטה בפלטפורמה מובילה ומרובת ערוצים מהווה השקעה במודל עסקי ממוקד עתיד עם ביצועים חזקים המגובה בצוות הנהלה יוצא מהכלל. הפלטפורמה מבוססת על מותגים חזקים ומבוססים השייכים לנו, והיא מציעה את הגמישות והחזון שיאפשרו לנו להתרחב לקטגוריות חדשות ולמדרג מותגים מתפתחים ברחבי העולם. המומחיות שלנו ביצירת סינרגיה, הטמעת AI ועידוד מיזוגים ורכישות אסטרטגיים תאפשר לנו להאיץ את תהליך הצמיחה ולתת דרור לערך בטווח הארוך עבור בעלי המניות שלנו".

מבחינה אסטרטגית, הרגישה מהווה הזדמנות משמעותית עבור Multiply Group למינוף פלטפורמת המותגים החזקה של Tendam וכן הביצועים המוכחים שלה להנעת צמיחה עתידית אשר תיתמך על ידי משוב אוהד מהצרכנים בשוק הביגוד הקמעונאי והגלובלי.

ג'אומה מיקל, יו"ר ומנכ"ל Tendam, הדגיש: "היום אנו עומדים בפתחו של עידן חדש. יחדיו, בעלי המניות וצוות ההנהלה יממשו את מלוא הפוטנציאל של Tendam תוך הרחבת המותגים שלנו לפורמטים, שווקים וערוצים חדשים הנתמכים על ידי בינה מלאכותית וטכנולוגיה דיגיטלית, ותוך הגעה לצמיחה ורווחיות גבוהה יותר באמצעות אקוסיסטמת מותגים ייחודית, חסרת מתחרים ומרובת ערוצים".

 

צילום: AETOSWire

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
בטעינה...
כותרת
תוכן