מגה תעשיות
חדשות
ישראל בעולם
לעמוד קודם

גילת ו-Hispasat: תמיכה בשיקום מפגיעת הוריקן הלנה

27/01/2025
זמן קריאה: 1 דק'

חברת גילת רשתות לוויין, מובילה עולמית בטכנולוגיית פתרונות ושירותים לרשתות תקשורת לוויינית, בשיתוף פעולה עם Hispasat, פעלו במהירות במענה לפנייתה הדחופה של Southern Linc לאספקת קיבולת נוספת לתקשורת לוויינית בעקבות פגיעת הוריקן הלנה. הוריקן נדיר זה, בדרגה 5, הפוגע אחת ל-100 שנה, פגע קשות ביכולת אספקת שירותי התקשורת של Southern Linc’s באזור ג'ורג'יה, והצריך פתרון מיידי ואמין כדי לתמוך בפעולות השיקום של שירותים ציבוריים חיוניים שנפגעו, בהם מחלקות המינהל, המחלקה לשלום הציבור ומנהל החירום בג'ורג'יה.

בתוך שעות מרגע פגיעת ההוריקן חברו יחדיו צוותי העבודה של גילת ו-Hispasat כדי לספק קיבולת נוספת לרשת התקשורת הלוויינית שנדרשה להבטחת תקשורת רציפה ואספקת שירותים חיוניים. רוחב הפס הנוסף שסופק איפשר למגיבים ראשונים ולעובדי שירותי הציבור לפעול ביעילות לשיקום, והמחיש את החשיבות שבקישוריות לוויינית אמינה בזמן אסונות טבע.

"ספקית רשת הלוויין שלנו גילת ושותפתה Hispasat פעלו במהירות כדי לספק רוחב פס נוסף ברשת התקשורת הלוויינית שלנו כדי שנוכל לשמר את מערכות התקשורת האלחוטית החיוניות בעבודה מיד לאחר אירוע קריטי זה ובמהלכו", מסר אלן מקינטייר (Alan Mclntyre), סגן נשיא להנדסה ותפעול ב-Southern Linc.

"גילת נמצאת במוכנות לתמוך בלקוחות כל אימת שהם נדרשים לה, במיוחד באירועי אסון, כאשר חיים ופגיעה ברכוש מונחים על הכף", מסר רון לוין, סמנכ"ל המכירות של גילת. "השותפות שלנו עם Hispasat מאפשרת לנו לספק במהירות פתרונות קישוריות לוויין אמינים, ולהבטיח אספקה ותפקוד של שירותים קריטיים אפילו בעיצומם של האירועים המאתגרים ביותר. כשותף אמין של Southern Linc, היכולת של גילת לספק שירותי לוויין ופתרונות מנוהלים תוך שעות מהרגע זבו הם נדרשים, מועילה ומאפשרת ללקוחות שלנו לצלוח אירועים מסוג זה."

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן