מגהמה - ציי רכב
אירועים ותערוכות
אירועים ותערוכות בארץ
לעמוד קודם

קורטק תשתתף בכנסי רכבים חשמליים

14/06/2022
זמן קריאה: 2 דק'

קבוצת קורטק (The Coretec Group), מפתחת סיליקון מהונדס, סוללת ליתיום-יון עם אנודת סיליקון ותצוגות נפח תלת-ממדיות, תבצע בקיץ הקרוב סבב באירועים של רכב, רכב חשמלי וסוללות, כדי לדון בדרך שבה תוכנית הסוללות Endurion שלה יכולה לקדם את חשמול התחבורה ולהגביר את יעילות הסוללות שבשימוש התעשיות.

Coretec Group השתתפה במאי ב-Automotive News Congress שהוקדש לרכבים חשמליים וסוללות בנאשוויל. ביוני השתתפה ב-Mackinac Policy Conference בצפון מישיגן, בקבלת פנים ונטוורקינג ב-The Connected Vehicle Systems Alliance (COVESA) בנובי שמישיגן הקשורה ל-AutoTech Detroit וב-9-8 ביוני השתתפה ב-AutoTech Detroit בנובי.

בחודשים הקרובים תשתתף קבוצת קורטק במספר אירועים נוספים. אפשר ליצור עמה קשר באירועים הבאים בקיץ הקרוב:

14-12 ביולי: סמינר סוללת Plugvolt בפלימות' שבמישיגן.

4-2 באוגוסט: סמינרי תדריך ניהול מחקר של המרכז לחקר הרכב, טראברס סיטי, במישיגן.

15-13 בספטמבר: תערוכת הסוללות בצפון אמריקה בנובי שבמישיגן.

15-14 בספטמבר: ימי העיתונות והתעשייה של תערוכת הרכב הבינלאומית בצפון אמריקה, בדטרויט.

 

 

The Coretec Group מתכננת למנף את האירועים הטכניים, העסקיים ואת הנטוורקינג המובילים של תעשיות הרכב החשמלי והסוללות כדי לחזק ולהרחיב את מערכות היחסים שלה, לפגוש שותפים ולקוחות פוטנציאליים ולהגביר את המודעות ל-Endurion - תוכנית פיתוח הסוללות של Coretec Group.

הקבוצה מיישמת את הניסיון בן עשר השנים שלה בעבודה בסיליקון מהונדס כדי לפתור בעיה המאתגרת מפתחי סוללות מתקדמים. תעשיית סוללות הליתיום-יון הכירה באנודות סיליקון כגבול הבא הברור להשגת התקדמות בביצועי הסוללה. הסיבה העיקרית לכך היא שסיליקון יכול להגביר את צפיפות האנרגיה, לאפשר לסוללות לתפקד יותר זמן ולשפר את חיי המחזור.

אנודת הסיליקון ש-Coretec Group מפתחת בתוכנית Endurion שלה משתמשת בננוטכנולוגיה כדי להנדס פתרון להיבט של האינטרפזה של האלקטרוליט המוצק (SEI), שבה נתקלו מומחי סוללות עד היום כשניסו להשיג פוטנציאל אחסון ליתיום גדול פי עשרה על ידי שימוש בסיליקון באנודות של הסוללה.

שכבת ה-SEI מפחיתה את קיבולת הטעינה של סוללה בשיעור של עד 40% ממחזור הטעינה-פריקה הראשון למחזור השני. זו בעיה מוכרת בתעשייה נגד שילוב סיליקון באנודות. על ידי שימוש במולקולות סיליקון בגודל ננו באנודה, Coretec Group פותרת בעיה זו.

"בוועידת Automotive News, כימיה של סוללות הייתה נושא חם וזה ממש בתחום שלנו", אמר מתיו קפרס, מנכ"ל The Coretec Group. "אנו מאמינים שהגישה הייחודית שלנו לננו-חלקיקי סיליקון בכימיה של סוללות יכולה לפתוח את הפוטנציאל של הסיליקון, להרחיב את טווח הסוללה, להגדיל את חיי המחזור ולשפר את חיי הסוללה באופן שלא נראה בעבר."

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן